ויראלי

מגישת קשת 12 חושפת כאב: "אני יכולה להתחיל לבכות"

עינב גלילי טענה: "יש דבר שלוקח זמן להגיד מה בזה היה כל כך שובר, מעבר לברור מאליו. אלה שישה אנשים שהיו בחיים יום-יומיים קודם, ונרצחו. אני חושבת שייקח לנו זמן להגיד מה קרה ברצח של השישה האלה"
מערכת ice |  1
עינב גלילי (צילום מסך רשת 13)
אחת הסטאריקניות האהובות בישראל, עינב גלילי סיפרה בתוכנית "אולפן שישי" בקשת 12, מה היא חושבת על רצח ששת החטופים בעזה והיא חשפה את התחושות שלה לגבי כל מה שקורה כיום בישראל סביב המלחמה.
גלילי הסבירה בין היתר: "אם היינו מרגישים שעשינו הכל, כל דקה, עבדנו בזה, לא בזבזנו אנרגיות על כלום, להוציא את האנשים האלה, הצעירים האלה, יש לפעמים כאב וזו תחושה שאתה שלם לפחות".

היא המשיכה: "אנחנו כבר תקופה ארוכה מרגישים שרצף הזוועות הוא כזה שההתרגלות היא כל כך מהירה, פשוט כי קורה עוד משהו. אני מודה שמהדבר הזה, אני הולכת עם זה לישון, אני קמה עם זה בבוקר. אני מדברת על זה עכשיו ואני יכולה להתחיל לבכות".
לסיום היא טענה: "יש דבר שלוקח זמן להגיד מה בזה היה כל כך שובר, מעבר לברור מאליו. אלה שישה אנשים שהיו בחיים יום-יומיים קודם, ונרצחו. אני חושבת שייקח לנו זמן להגיד מה קרה ברצח של השישה האלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוהרנטי עם הקוק
    איפה אתה חי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבא גלילי שיקר לבן גוריון ונושא חלקית באחריות להרג ניצולי שואה על ה"אלטלנה". היא יודעת ולא מצרה על כך, בשר מבשרו של הממסד המפא"יניקי.
    סגור