ויראלי

טיילור מלכוב חושפת רגעי אימה: "צרח אללה אכבר, התחבאו בשיחים"

הזמרת והשחקנית טיילור מלכוב, תקפה את כתב "הארץ" ג'וש בריינר על הסיקור שלו, אחרי שבחור ערבי נעצר מתחת לבית שלה בחשד שהוא וחבריו התפרעו והפחידו את התושבים: "בצורה הכי מפחידה שיכולה להיות לזרוע פחד, ובחורות ואנשים שהיו ברחוב והתחבאו בשיחים כי חשבו שהם עוד שנייה מוציאים נשקים ומרססים את כולם"
מערכת ice |  1
טיילור מלכוב (צילום imtomamos)
הזמרת והשחקנית טיילור מלכוב, העלתה אתמול (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תקפה את כתב "הארץ", ג'וש בריינר, אחרי שהאחרון העלה דיווח על מעצר של בחור ערבי בחדרה, כשטען כי המעצר נבע "כי הוא הרעיש במוזיקה ערבית ועשה חראקות", וטען כי זה "לא לעניין".
מלכוב, שבמקרה מתגוררת בשכונה בחדרה בה המקרה המלחיץ קרה, תקפה את בריינר וטענה כי הסיקור שלו מוטה. בסטורי שהעלתה מלכוב היא כתבה תחילה: "אדון כתב, בוא חמוד אני אספר לך מה זה הדאחקות שהוא עשה כי זה קרה בשכונה שלי מתחת לבנייני מגורים".
מלכוב הוסיפה וסיפרה על רגעי האימה המלחיצים בשכונה שלה: "בצורה הכי מפחידה שיכולה להיות לזרוע פחד, ובחורות ואנשים שהיו ברחוב והתחבאו בשיחים כי חשבו שהם עוד שנייה מוציאים נשקים ומרססים את כולם".
הסטורי של טיילור מלכוב
בנוסף על כך, הוסיפה מלכוב סרטון עם תיעוד ההתפרעויות של אותו בחור ערבי בחדרה, סרטון שעלה לקבוצת פייסבוק של תושבים באור עקיבא, ובו נראית קבוצה של ערבים עם שיירת מכוניות, כשהם מתפרעים ברחוב, מרימים ידיים למעלה וצורחים "אללה אכבר", כאשר חלק מהם אף עומדים על הרכבים. תמונות בהחלט מלחיצות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ג'וש... עיתונאי קטן עלוב ועוכר ישראל!!!! (ל"ת)
    אין לי ארץ אחרת 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור