ויראלי

מנכ"ל ויקטורי חוגג ערב מרגש: מי קיבל 800,000 שקל?

במופע הענק השנתי של רשת "ויקטורי" ללקוחותיה בהנחיית חנוך דאום ובכיכובו של עומר אדם, ההכנסות ממכירת הכרטיסים של מופע הענק יועברו לקרן מיוחדת שמשיקה הרשת ושכספיה יועברו לעסקים של משרתי מילואים שחווה פגיעה כלכלית בשל המלחמה
מערכת ice |  7
אייל רביד מנכ (צילום באדיבות המצולם, ויקיפדיה/ ניר ודל)
הערב בהיכל מנורה בתל-אביב התקיים מופע הענק השנתי של רשת "ויקטורי" ללקוחותיה בהנחיית חנוך דאום ובכיכובו של עומר אדם. במופע התארחו, לצד לקוחות הרשת, גם פצועי צה"ל מהקרבות במהלך מלחמת "חרבות ברזל" ומילואימניקים שלחמו ימי לחימה רבים בשנה החולפת.

השנה החליטה הנהלת הרשת כי כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים של מופע הענק יועברו לקרן מיוחדת שמשיקה הרשת ושכספיה יועברו לעסקים של משרתי מילואים שחווה פגיעה כלכלית בשל המלחמה, כאשר מי שיהיה אחראי על חלוקת הכספים יהיו חנוך ואפרת דאום שיעמדו בראש הקרן אליה הועברו 800,000 שקל.
באחד הרגעים המרגשים בערב העניקו חנוך דאום ומנכ"ל רשת ויקטורי, אייל רביד, את הצ'ק לבשור וקסמן, מילואימניק לוחם בחטיבה 401 שירד ב-7 באוקטובר להילחם בדרום ובחודשים שלאחר מכן נפצע פעמיים וחזר בכל זאת לשדה הקרב. העסק של וקסמן, שנפתח ימים ספורים לפני פרוץ המלחמה, נפגע אנושות מהעדרו וכעת המענק המיוחד יסייע לו לשקם אותו ולפתוח בדרך חדשה.
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "הערב החגיגי והמרגש הזה בו אירחנו את לוחמי ופצועי צה"ל הגיבורים, לצד הלקוחות הנאמנים של הרשת, הוא הניצחון האמיתי שלנו. זכינו להוקיר את המילואמניקים שעזבו את הכול מאחור רק כדי להגן עלינו ושכבר 11 חודשים כורעים עבורנו תחת הנטל. אנחנו מודים להם, מודים לחנוך דאום ולעומר אדם ומודים ללקוחות שלנו שממשיכים לתת בנו אמון בכל שנה מחדש"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פטטים
    פטריוט ישראלי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פניו הכתבה מחמיאה לאייל רביד וחיים הכט היה מוציא אותו צדיק אך מה שלא כולם יודעים אין ארוחות חינם, חברות מזון שעשו קידום מכירות למוצריהן נדרשו לשלם כ 200000 ש"ח לכאורה כן כן כך יוצא שבערב כזה ההכנסות הן כ 5 מיליון ש"ח אחרי הוצאות ותרומות נשאר ים בכסף ויחצנות בחינם גאון האיש. והכל לכאורה
    סגור
  • 5.
    שאפו ענק לויקטורי.מה שהמדינה והבנקים לא עושים עושה אייל
    רחלי ברגיג קופילביץ 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין על ויקטורי.המשפחה החברים כל השנה...קונים רק בויקטורי.הכי טרי.הכי זול.גם בלי המבצעים ...כל השנה זול.הבנקים רק מפרסמים אבל לא באמת נותנים כסף נקי... רק ברכה הצלחה לכל המילואימניקים ששומרים עלינו וגם למי שתומך בהם.
    סגור
  • 4.
    אל תאמינו
    מאור 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תאמינו
    סגור
  • 3.
    ןיקטורי
    רבין 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רשת לא נחשבת
    סגור
  • 2.
    רשת ויקטורי
    אור 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לכם רשת ויקטוריאני. לא מובן מאליו תרומתכם בימים אלו. תבורכו
    סגור
  • 1.
    אייל יקר
    חי נית 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רד אל העם, בלי גימיקים פשוטי העם רוצים לקנות במחירים זולים וסבירים, לא מחפשים הגרלות והופעות. עכשו לפני החגים תוריד מחירים כדי לקנות את אימון העם.
    סגור
  • ויקטורי
    רבין 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רשת יקרה לא נחשבת ,צריך פרסום
    סגור