ויראלי

רמי קליינשטיין חושף פרטים אינטימיים: "הוא גר בקומה מעלינו"

"פעם הנהיגו למען המדינה", אומר הזמר רמי קלינשטיין בריאיון במלאת 8 שנים למותו של שמעון פרס שהיה גם שכנו של הנשיא המנוח ופותח תיבת פנדורה: "שמעון, סוניה ובנם חמי היו שכנים שלנו מהדירה למעלה.."
דוד זולדן |  3
שמעון פרס (צילום shutterstock, ויקיפדיה-לעמ/ אבי אוחיון, יעקב סער)
היום תתקיים האזכרה השנתית לזכר המדינאי והפוליטיקאי שמעון פרס שכיהן כראש ממשלת ישראל וכנשיא המדינה וסיפור חייו שזור בתקומת מדינת ישראל. אישיותו הססגונית ורבת ההוד ליוותה את נוף חיינו, הדור של שנות השמונים ומטה חווה זאת מקרוב ושמו של הנשיא התשיעי צרוב היטב בזיכרון הקולקטיבי. "פעם הנהיגו למען המדינה", אומר הזמר רמי קלינשטיין בריאיון במלאת 8 שנים למותו של שמעון פרס שהיה גם שכנו של הנשיא המנוח. 
הזמר והמוזיקאי הוותיק הפתיע בריאיון לדניאל רוט-אבנרי במהדורת הבוקר של i24NEWS ושיתף: "הוא גר בקומה מעלינו והיה מקסים, הוא מאד חסר בהנהגה של היום".
הבוקר (רביעי) התראיין קליינשטיין לדניאל רוט-אבנרי ב"מהדורת הבוקר" ושיתף בקשר המיוחד בינו לבין שכנו לשעבר: "שמעון, סוניה ובנם חמי היו שכנים שלנו מהדירה למעלה. הם היו מקסימים". עוד שיתף כי המנהיג הוותיק חסר לו: "המנהיגות של פעם הייתה למען המדינה. הוא מאד חסר בהנהגה של היום".
יונה ברטל שכיהנה כסמנכ"לית בית הנשיא לשעבר, מייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, מחברת הספר: "יונה על שטיח אדום" צוטטה בבלוג של זמן ישראל כאומרת: "מי היה מאמין, שמונה שנים אחרי לכתך, בעומדי בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים, מביטה באבן הגדולה שעל קברך אני לוחשת בשקט: שמעון, לא היית מאמין לאן הגענו. תמיד כשאמרת בקול גדול: "הייתי כאן כשהמדינה הייתה ספק, לא אתן לאף אחד להחזיר אותה למצב הזה", לא העלינו על דעתנו לאן נתדרדר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרס
    נאוה 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוווו איזה כבוד רמי קליינשטיין היה שכן של פרס אפשר חתימה
    סגור
  • 1.
    ביבי למד הרבה דברים משמעון פרס
    דני צור 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כליברל וחבר מפלגתו של יאיר גולן מעולם לא הבנתי איך בר דעת הגון מקיים מו"מ עם יאסר ערפאת ואף מסדר לו פרס נובל לשלום..
    סגור
  • שמעון פרס היה בר-דעת אך לא הגון ולא בעל ערכים (ל"ת)
    שמעון לביא 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור