ויראלי

כוכב "המירוץ למיליון" חושף שקיבל הצעה להשתתף ב"חתונמי"

כוכב התוכנית, רווק נחשק, חושף כי מלהקת של "חתונה ממבט ראשון" פנתה אליו לפני שנה להשתתף בתוכנית הריאליטי. כיום הוא מככב ב"מירוץ למיליון" ולמרות זאת הוא כותב: "עדיין רלוונטי"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
כוכב "המירוץ למיליון" סהר קורן משתף את העוקבים כי קיבל הצעה ממלהקת להשתתף בריאליטי השידוכים של קשת 12 "חתונה ממבט ראשון".
בסטורי שהעלה קורן לחשבון האינסטגרם שלו, הוא חשף כי מדובר בהצעה שקיבל לפני שנה אך כתב כי זה "עדיין רלוונטי" גם בימים אלו. הוא כתב בהומור גם כי "בסוף אני אהיה ביותר תוכניות מג'וזי", כאשר הוא מתכוון כמובן לג'וזי זירה.

(מתוך חשבון האינסטגרם של סהר קורן)
בשבוע שעבר חשף סהר קורן, אחד הכוכבים הגדולים של העונה בתכנית 'המירוץ למיליון' של קשת 12, על ההתמודדות שלו עם קוליטיס, מחלה שמשפיעה עליו לא מעט, בחיים וגם במהלך המירוץ עצמו.
על כך הוא כתב: "עברו כמה שנים טובות והתקבלתי למרוץ למיליון, חוויה של פעם בחיים, באמת פעם בחיים, היו לי הרבה חששות, טיסות לחו”ל, התמודדויות עם לחץ, תזונה שאני לא רגיל אליה. לא ידעתי מה יהיה, אם זה יופיע או לא יופיע, אם כן איך אתמודד, ואם זה יסיים את הדרך שלי במירוץ. הכי פחדתי, לאכזב את יפתח. אם אני אצטרך לעצור אני לוקח גם אותו איתי הביתה, ואני לא רוצה לעצור אותו מהחוויה שלו. גם במהלך המירוץ, למרות שהייתי במעקב צמוד של רופא המירוץ, פחדתי כל הזמן שהמחלה תתפרץ ויקרה משהו, שבגללי נצטרך ללכת הביתה. החלטתי עם עצמי שעד שלא עוצרים אותי אני לא עוצר. אלא אם זה עצור של 15 דקות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה