ויראלי

כוכב המרוץ למיליון בבשורה מרגשת: הפך לאבא לראשונה

כוכב "המרוץ למיליון" ו"האח הגדול" עומר ברזני ואשתו הפכו להורים לבן בכור. בסטורי שפרסמה אשתו של ברזני היא כתבה: "ברוך הבא לעולם מלאך קטן"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
עומר ברזני, שהתפרסם לראשונה בריאליטי "המרוץ למיליון" יחד עם אחותו נטע ברזני, ולאחר מכן השתתף גם בתוכנית "האח הגדול", הפך לראשונה לאבא לבן בכור.
בסטורי שפרסמה אשתו דבורה, הם חשפו כי התינוק נולד ב-14.8. דבורה כתבה בסטורי: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. ברוך הבא לעולם מלאך קטן שלנו".
לאחרונה התחוללה דרמה גדולה במשפחתו של ברזני. אחותו נטע עברה 2 אירועים מוחיים אחרי שילדה את בנה הבכור בניתוח קיסרי ועדיין נמצאת בתהליך שיקום מתמשך.
לאחר האירועים המוחיים, שנחשבים לסיבוכים נדירים ביותר לאחר לידה, ביקש ברזני להתפלל למען אחותו. ברזני, כך דווח, הייתה בהכרה, אך תקשורה באופן חלקי בלבד עם סביבתה והייתה תחת השגחה רפואית 24 שעות ביממה. הברית של בנה נערכה סמוך למיטתה במחלקה, בנוכחות בן זוגה ומשפחתה. רופאיה, כך נמסר, צפו לה שיקום ארוך.
לאחר מכן עדכן אחיה עומר, שהשתתף לצדה בתוכנית "המרוץ למיליון" כי חל שיפור במצבה: "נטע מרגישה יותר טוב. עדיין חלשה, צריך להמשיך להתפלל בכל הכוח, ובעזרת השם בזכות התפילות היא תבריא ותצא מבית החולים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה