ויראלי

מאיה בוסקילה מתרגשת מתספורת חדשה: "אני לא עומדת בזה"

בנה של הכוכבת חזר הביתה בהתרגשות גדולה והראה לאימו את הסמל שהחליט לגלח בעורפו בעודו מבקר במספרה עם בעלה הטרי של בוסקילה, שאולי שלוים. הזמרת הגיבה בהתלהבות: "נסיך שלי, מתוק שלי, אימאל'ה. אני גאה בך"

מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
הזמרת מאיה בוסקילה שיתפה אמש תיעוד של בעלה שאולי שלוים לוקח את בנה לני בן ה-11 להסתפר. בעוד שלוים דיווח ש"הגוזל מבסוט", בוסקילה עדכנה שהיא חוששת שבנה יחזור עם חצי גבה "כמו פעם שעברה" לדבריה.
ההפתעה האמיתית אכן חיכתה לבוסקילה כשלני הראה לה שהחליט לגלח חלק מהעורף שלו וליצור שם את סמל ההזדהות עם החטופים – צורת סרט קשור.
"ילד מהמם שלי... כמה אינטיליגנציה רגשית", כתבה בוסקילה לבנה ששב הביתה והבהיר לאימו כמה המטרה קרובה לליבו: "bring them home. עכשיו!!! עכשיו להחזיר אותם. די!" צעק לני. בוסקילה שהתמוגגה מהנחישות של לני, הגיבה: "נסיך שלי, מתוק שלי, אימאל'ה. אני גאה בך", והוסיפה לסטורי את הכיתוב "אני לא עומדת בזה".
מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה בוסקילה @maya_buskila
מוקדם יותר השנה התבטאה בוסקילה בנושא הסיוע ההומניטרי לעזה ותקפה פעילי שמאל שמאבטחים משאיות סיוע לעזתים, בפוסט נוקב:  "יא הזויים, אפילו החמאס לא מבינים מאיזו פלנטה הגעתם. אז 'חברים יקרים, בשורות טובות', אתם יכולים להכניס את המשאיות שלכם ולהישאר שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה