ויראלי

הכוכבת ההוליוודית התרגשה משחרור החטוף: "בגאווה עם דגל ישראל"

דברה מסינג, השחקנית היהודייה, זוכת פרס האמי היוקרתי וכוכבת הסדרה הפופולרית של שנות ה-90 "ויל וגרייס", פרסמה את התגובה המרגשת שלה לשחרור החטוף שהיה שבוי בעזה
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
דברה מסינג, השחקנית היהודייה שידועה בתמיכה לישראל מאז אירועי ה-7 באוקטובר, פרסמה סטורי מרגש לאחר שגילתה על שחרור החטוף אמש (שלישי) קאיד פרחאן קאדי.
בסטורי שהעלתה לעוקבים כתבה מסינג: "משהו לחייך עליו: צה"ל שחרר חטוף בדואי מוסלמי! יהודי דתי מטפל בו בבית החולים". בסטורי פרסמה מסינג שהיא עונת בגאווה שרשרת של דגל ישראל.

(מתוך חשבון האינסטגרם של דברה מסינג)
נזכיר כי בחודש שעבר מסינג שיתפה סטוריז ופוסטים של משתמשים אחרים באינסטגרם מיד לאחר ההודעה על החיסול הדרמטי של איסמאעיל הנייה. באחד מהחשבונות המכונה "המכבי המודרני" העלו סרטון ובו הוסיפו את הכיתוב "ניצחון ענק היום לישראל", אותו שיתפה מסינג בחשבון האינסטגרם שלה.
בנוסף פרסמה מסינג סטורי של פעיל ההסברה איילון לוי, ובו נכתבו שמותיהם של בכירי חמאס שנהרגו, כולל ראש הלשכה המדינית, יחד עם הטקסט: "כולם היו בחיים ב-7 באוקטובר וחגגו את הטבח. עכשיו הם כולם חוגגים עם 72 בתולות".
מאז הטבח הנורא בשמחת תורה מפרסמת מסינג פוסטים רבים ברשתות החברתיות התומכים בישראל ובפעולותיה הצבאיות והיא נחשבת לאחד מאוהדות הגדולות ביותר שלה. היא אף ביקרה בישראל לאחר הטבח ופגשה חיילים ומשפחות של חטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה