ויראלי

כוכב "נאדי באדי" חושף את הכישלון: "חשוב לי לפרוק"

אחרי ההצלחה המסחררת של הלהיט עם אגם בוחבוט, כוכב השיר "נאדי באדי" שחר טבוך משתף כי לא תמיד ההצלחה מכה פעמיים: "זה ביאס אותי"
מערכת ice |  1
נאדי באדי (צילום מסך מתוך הקליפ הרשמי)
שחר טבוך הפך לכוכב גדול בקיץ האחרון אחרי שהשיר "נאדי באדי" אותו ביצע עם אגם בוחבוט כבש את תחנות הרדיו ומצעדי המוזיקה.
הלילה (רביעי) טבוך שיתף כי למרות העבודה הקשה על השיר והקליפ עם מרגול "עממיה", הוא לא הצליח לעבור את הפלייליסט של תחנת רדיו ספציפית, ואנחנו משערים שהוא מתכוון לגלגלצ מכיוון שכיום "נאדי באדי" הוא להיט גדול בתחנת הרדיו המואזנת.
בסטורי שפרסם הלילה כתב הזמר הישראלי: "אני לא עושה את זה בדרך כלל בתוך כל הדברים החשובים באמת יש את הדברים הקטנטנים שמשפיעים עלייך ביום יום אבל היה לי חשוב לפרוק לפניי השינה".
"היום שיר שעבדתי עליו הרבה זמן לא עבר פלייליסט בתחנת רדיו והכל בסדר כמובן. ברור שזה ביאס אותי אבל זה החיים וזה חשוב לזכור את זה שזה בשורות מעולות. זה אומר שעכשיו החשובה שלי להוכיח ולהשקיע בו היא גדולה יותר, היא תלויה בנו ובכם. וגם להיזכר שזו דרך והמון אומנים והמון שירים שאני ובטח אתם אוהבים לא עוברים פלייליסטים ואני גאה שוב להיות ברשימה שלהם ולהמשיך להילחם על השיר הזה בדרך אחרת ואולי הוא יחזור לרדיו וגם אם לא הכל לטובה. אני עממיה אני מלמטה ארים ואשמח בכל דרך אפשרית וגם לאתגר את עצמי לפעם הבאה", שיתף טבוך.

(מתוך חשבון האינסטגרם של שחר טבוך)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מכיר את השיר השני
    בן אדם 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר את השיר השני אבל זה בושה לאינטליגנציה הישראלית שהשיר נאדי באדי הגיע לטופ של איזה פלייליסט ישראלי בכלל
    סגור