ויראלי

שיר אלמליח: "יש לנו הזדמנות להיכנס בהם חזק"

הדוגמנית שיר אלמליח, תושבת רמת הגולן במקור, מפרסמת מה היא חושבת על מתקפת המנע הבוקר: "קריית שמונה ומטולה הן לא פחות ראויות מתל אביב"
מערכת ice |  1
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית שיר אלמליח, שנולדה בקצרין שברמת הגולן, מגיבה הבוקר (ראשון) למתקפת הטילים מחיזבאללה שנמנעה במרכז הארץ על ידי מתקפת המנע של צה"ל.
"אולי הפעם נתקוף בלבנון כמו שצריך בלי לעצור בשביל שתושבי הצפון יוכלו לשוב לבתים שלהם אחרי כמעט שנה שאין להם בית?! זה לא מעניין שחיזבאללה מורתע, ואנחנו לא אמורים לשבת שוב בחיבוק ידיים ולתת להם לרמוס את הצפון", שיתפה אלמליח בסטורי.
"יש לנו הזדמנות להיכנס בהם חזק אחת ולתמיד ולהחזיר לתושבי הצפון את השקט לטווח הארוך! הלוואי שהממשלה הפעם תהיה נחושה לסיים אחת ולתמיד את הסוגייה הזו ותחזיר לתושבי הצפון את השגרה והשקט! קרית שמונה ומטולה הן לא פחות ראויות מתל אביב!!! המצב הזה נהיה פשוט בלתי נסבל", סיכמה אלמליח.
נזכיר כי בחודש שעבר הדוגמנית ומגישת הרדיו שיר אלמליח, הפכה לאמא בפעם השלישית בחייה אחרי שילדה לפני כחודש בת לאוויר העולם, יחד עם בעלה דותן שטרן, עבורו מדובר בילד ראשון, בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה.
מאז, אלמליח ניסתה לחזור מהר ככל האפשר לעניינים, והחלה לעשות אימוני כושר. ככל הנראה, אלמליח ספגה על כך ביקורות, שכן היא העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על ההתמודדות הלא קלה שלה מאז שילדה את בתה לאוויר העולם.
תחילה, כתבה אלמליח, על רקע סרטון בו היא מתעמלת: "קיבלתי מלא הודעות בפרטי על החזרה לאימונים אחרי הלידה. אני אסביר - יש המון גישות ודעות שונות בנושא, בסופו של דבר זה מאוד משתנה מאחת לשנייה וחשוב מאוד מאוד לחזור בצורה הדרגתית ומבוקרת".
אלמליח המשיכה: "חובה לחזור להתאמן אחרי בדיקה של הרופא המטפל שאכן הרחם חזר למקום והכל תקין, ויש גם את נושא ההיפרדות הביטנית שחשוב שהמאמן האישי שלכן יבדוק ויראה שאכן ההיפרדות תקינה לתקופה שלאחר הלידה וגם שתרגילי הבטן יהיו מותאמים כך שיצמצמו את ההיפרדות ולא ההיפך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך הנעל הזו לא בקבינט הביטחוני ?
    דרור 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחח
    סגור