ויראלי

עדן בן זקן מגיבה להאשמות נגדה: "לא הבנתי, מה אני קשורה"?

עדן בן זקן מגיבה לכך שהדשא באצטדיון טדי ניזוק בעקבות ההופעה שקיימה שם השבוע, ולפיכך בית"ר ירושלים תאלץ לנדוד לאצטדיון בלומפילד: "לא הבנתי שאתם מאשימים אותי שהרסתי את טדי. שרתי כולה". צפו
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
דרמה גדולה התרחשה היום (חמישי) סביב משחקה של בית"ר ירושלים מול מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל שאמור להתקיים בראשון הקרוב, ה-25.8, זאת לאחר שנודע כי בגלל הופעה של עדן בן זקן שנערכה השבוע באצטדיון טדי, הדשא ניזוק, ובעקבות כך לא ניתן היה לקיים את המשחק בטדי.
תחילה, משטרת ישראל לא אישרה להעביר את המשחק של מחזור הפתיחה בליגת העל לבלומפילד, אך אחרי התערבות של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, המשטרה התקפלה והחליטה לאשר את קיום המשחק בבלומפילד, בעוד שלושה ימים, בו צפויים להיות למעלה מ-20,000 צופים.
מי שהגיבה לסערה שנוצרה היום בעקבות כך היא עדן בן זקן בעצמה, שהעלתה סטורי משעשע לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תהתה איך היא זו שאשמה בכך שבית"ר ירושלים לא תוכל לארח את המשחק באצטדיון טדי.
 

בסטורי שהעלתה עדן בן זקן לחשבון האיסנטגרם שלה, היא אמרה: "לא הבנתי שאתם מאשימים אותי שטדי, הרסתי את טדי, מה אני קשורה? מי הרס את טדי? אני שרתי כולה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה