ויראלי

המגישה בתאגיד השידור חושפת: סירבתי לעבודות בגלל גידול הילדים

המגישה והעיתונאית המפורסמת בכאן רשת ב', אמילי עמרוסי, שיתפה את העוקבים כי סירבה להצעות עבודה נחשקות בעקבות ההורות: "היום כבר מותר לספר"
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
עיתונאית ומגישת הרדיו בכאן רשת ב', אמילי עמרוסי, חשפה כי גידול הילדים השפיע על הבחירות שהיא עשתה בקריירה העיתונאית שלה.
בסטורי שהעלתה אתמול (רביעי) פרסמה עמרוסי שהיא נאלצה לסרב להצעות עבודה רבות בעקבות גידול הילדים הקטנים. "עד סוף כיתה ב' של הקטן, אחר הצהריים היו קודש לילדים. היום כבר מותר לספר שעומר בן רובי, שהיה מנהל רשת ב', הציע לי להגיש את יומן הערב כל יום. וסירבתי כי היו לי ילדים קטנים (הגשתי יום כן, יום לא, לסירוגין)".
עוד שיתפה עמרוסי וכתבה: "סירבתי לעבודות שונות שהיו לוקחות לי את זמני האימהות. היום הקטן עולה לכיתה ז', טיפה משתחרר הלחץ".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אמילי עמרוסי)
לפני מספר ימים אמילי עמרוסי, פרסמה את התחושות הקשות שלה לאחר הפיגוע שהתרחש ביישוב קדומים, ובו נרצח המאבטח גדעון פרי.  "אני לא רוצה להגיד שנכון לעכשיו מדינת ישראל היא מחנה הריכוז הגדול ביותר, אבל אנחנו אוכלים מתקלחים, מתבדחים - שכשכל הזמן המרפק מוכן למעלה. להגן על הראש מהמכה שתיכף תבוא. ממתינים בין הגדרות. מוקפים אויבים משלושה עברים, וים מהעבר הרביעי. ממש כמו לפני יציאת מצרים . מכאן - חמושים רוחשי רעה. מכאן - ים. ואנחנו בתווך", פרסמה עמרוסי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה