ויראלי

14.6 מיליון ביום הראשון: כריסטיאנו רונאלדו מתכונן לפרישה מכדורגל?

כריסטיאנו רונאלדו הוא הרבה מעבר לכדורגלן. הוא ידוע בנכסיו הרבים ובעיסוקים נוצצים אחרים מלבד הכדורגל. המהלך שעשה אתמול הפתיע רבים וזכה להצלחה אדירה כבר ביום הראשון, האם מדובר בהכנת הקרקע לפרישה?
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock, pixabay)
חשבון האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו הוא החשבון עם הכי הרבה עוקבים בעולם, מלבד זה של אינסטגרם עצמה. הדבר מראה עד כמה הכדורגלן ואושיית הרשת הוא פופולארי לא רק בקרב האוהדים.
כל רכישה חדשה שלו, אם מדובר בתכשיט או רכב מקפיצה את הרשת ומעוררת סערות, כל הודעה שלו זוכה לתגובות רבות והנראה כי בכללי, הבאז סביבו פשוט לא נגמר. האם יכול להיות שרונאלדו הבין כי הפרישה קרובה ועליו למנף את הצלחתו ברשת, לפני שייעלם מהמגרשים? הצעד שעשה אתמול יכול בהחלט להעיד על כך.
על אף שכריסטיאנו רונאלדו לא מדבר כרגע על פרישה, ואף הצהיר כי הוא בכושר מצוין, אתמול (רביעי) פתח הכוכב חשבון ביוטיוב, וכבר הספיק להעלות מספר סרטונים. תוך פחות מיממה מעל 14 מיליון בני אדם נרשמו כמנויים לערוץ והסרטונים שהעלה זכו לעשרות מיליוני צפיות.
בעקבות ההצלחה האדירה הוא אף הספיק לקבל כבר פרס מיוטיוב, שאותו הראה למשפחתו בהתרגשות רבה ואף העלה תיעוד לחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר).
 
לצד התיעוד בו הוא מראה את הפרס לילדיו בבית משפחת רונאלדו, הוא כתב: "מתנה למשפחה שלי, תודה לכל הנרשמים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן תיאתרון
    נפתלי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לא מציאה הבחור
    סגור