ויראלי

עצוב: כוכבת הרשת הלכה לעולמה במפתיע בגיל 36 בלבד

כוכבת הרשת קייל מריסה רוט, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 36 בלבד. אחרי ספקולציות רבות לפיהן היא התאבדה, מסמכים חדשים שנחשפו כעת קובעים כי היא מתה בשל בעיות בלב
מערכת ice | 
קייל מריסה רוט (צילום טיקטוק קייל מריסה רוט)
כוכבת הרשת קייל מריסה רוט, שתיחזקה חשבון טיקטוק עם לא פחות מ-6.2 מיליון עוקבים, הלכה לעולמה במפתיע לפני מספר חודשים כשהיא רק בת 36 במותה. מאז, רצו ספקולציות ברשת על סיבת מותה, אלא שהיום (רביעי) באתר TMZ חשפו את סיבת מותה באופן רשמי ושמו סוף לספקולציות.
תחילה, בדו"ח נתיחת הגופה, פורסם כי היא מתה מוות טבעי. אלא שכעת, ב-TMZ פרסמו מסמכים חסויים שהגיעו אל ידם, לפיהם כוכבת הרשת הלכה לעולמה בעקבות הפרעה בקצב הלב, שנוצרה בגלל פיברוזיס בשריר הלב - מה שאומר בעצם שהיה לה דופק לא סדיר שנגרם מבעיות בשרירי הלב שלה.
בדוח שהגיע לידיי האתר לא נמצאו סימנים לשתיית אלכוהול או שימוש בסמים לפני מותה, אך כן נמצאו שרידים של שימוש בכדורים מסוג מיטראגינין, שנועד לטיפול בכאבים. תחילה, הוריה של כוכבת הרשת חשדו כי היא התאבדה, זאת בעקבות פוסטים מטרידים שהעלתה לרשתות החברתיות לפני מותה. 
אחותה של קייל, לינזדי, אמרה בזמנו כי סיבת המוות שלה לא ידועה, וכי המשפחה חושדת שהיא התאבדה. לינדזי נפרדה מאחותה כשהעלתה פוסט בו כתבה בין היתר: "אני יודעת שהיא נגעה בכל כך הרבה אנשים עם ההומור, האינטליגנציה, היופי שלה ועוד. היו לה עוד כל כך הרבה מתנות לתת לעולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה