ויראלי

יובל המבולבל חוזר בתשובה: "הדבר בער בי במשך זמן רב"

אחרי שקיבל על עצמו לשמור שבת כעת כוכב הילדים אף קיבל על עצמו ללבוש ציצית: “הדבר בער בי במשך זמן רב, עד שהחלטתי לעשות את הצעד הזה באהבה גדולה, זה מחבר אותי ליהדות שלי”
מערכת ice |  2
יובל המבולבל מופע חנוכה (צילום אלון מצקין)
רק לפני כמה חודשים כוכב הילדים 'יובל המבולבל' שממשיך להתחזק בדת, סיפר בשיחה עם מגיש הטלוויזיה ושדרן הרדיו מנחם טוקר שהוא מפסיק להופיע בשבת קודש. בכך, מי שנחשב לכוכב הילדים המוכר ובין האהובים בישראל, יוותר על לא מעט כסף, אבל ימשיך להתחזק באמונתו. כעת, נראה שהוא עובר שלב נוסף.
על פי 'הרבנית של האינסטגרם', אחרי שקיבל על עצמו לשמור שבת כעת כוכב הילדים אף קיבל על עצמו ללבוש ציצית: “הדבר בער בי במשך זמן רב, עד שהחלטתי לעשות את הצעד הזה באהבה גדולה, זה מחבר אותי ליהדות שלי”.
יש לציין כי מדובר בקידוש השם של ממש מצד כוכב הילדים המפורסם, יובל שם טוב, הידוע בשם הבמה שלו 'יובל המבולבל', שהטיל פצצה לאחרונה כאמור אצל טוק כשחשף הוא מתחזק ומפסיק להופיע בשבת קודש, לא משנה מה המחיר הכלכלי.

בשיחה עם מגיש הטלוויזיה ושדרן הרדיו מנחם טוקר הוא אמר: "אין יותר הופעות בשבת, לא מקבל יותר הופעות בשבת, ברוך השם, לכל המפיקים שלחצו עלי כל השנים נגמר הסיפור עם ההופעות בשבתות".
 
באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם'
בהמשך דבריו אמר: "תמיד זה היה לי בלב, הרבה פעמים ניסיתי ולא הצלחתי, אבל עכשיו החלטתי חד משמעית לא להופיע יותר בשבת". לסיום אמר כי הוא לא מפחד שיהיה לו הפסד כלכלי: "הכל בא מלמעלה, אני מלא ביטחון, זה מבחן האמונה הכי גדול שלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד אחד שנפל (ל"ת)
    צפוני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    התקשורת היהודית הישראלית
    צפוני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מכה ומתנה לתקשורת היהודית העלובה לכבוד חג האהבה, ובהצלחה יובל.
    סגור