ויראלי

גיא זוארץ נשבר לפני כניסת השבת: "חוסר אונים, ייאוש ורעב"

זוארץ כתב בפוסט מרגש: "ותודה על הבית ותודה על הכל, 115 החטופים שלנו מתפללים, כבר יותר מידי זמן לחזור הביתה. שום יום או רגע לא יהיו שלמים עד שהם יחזרו כבר לביתם. שבת שלום"
מערכת ice |  2
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה ובעלה של יעל בר זוהר, שמגיש בימים אלו את "האח הגדול" ברשת 13, חווה טרגדיה גדולה ב-7 באוקטובר, אחרי שאחיינו, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, כעת הוא מתפלל להשבת החטופים והיום (שישי) שיתף ברצון שלו לראות את השבויים בשבי החמאס חוזרים הביתה.
זוארץ כתב בפוסט מרגש: "ותודה על הבית ותודה על הכל, 115 החטופים שלנו מתפללים, כבר יותר מידי זמן לחזור הביתה. שום יום או רגע לא יהיו שלמים עד שהם יחזרו כבר לביתם. שבת שלום".
לאחר מכן כתב בסטורי: "זמן תפילה, רגע לפני שבת שכל אחד מאיתנו יעצור לדקה ויחשוב עליהם החטופים שלנו, שכל אחד מהם הוא עולם, שהשד יודע מה הם עוברים שם במנהרות החשוכות, בפחד, ברגעי הייאוש, ברעב, בחשש להשכח, בחוסר האונים, בשאלה למה לא מצילים אותנו, כלום לא קורה והם עדיין שם חייבים להחזיר אותם הביתה, מתפלל לחזרתם".

אין בכלל ספק שהאירוע הזה לא עוזב אותו גם כשהפייסבוק מציף לו תמונות מימים קלים יותר. רק לא מזמן זוארץ שיתף בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו: "קפצה לי הרגע התמונה הזו לפני שנתיים בדיוק, האולפן אותו אולפן, כשהכל היה אחרת".
עוד סיפר: "כשהמציאות שלנו הייתה שפויה ולא מטלטלת, מלאה כאב ובלתי ניתנת לעיכול כשעילי שלנו היה שולח לי מחמאות במהלך התכנית על מה שלבשתי, מציאות של שגרה שאני כל כך מתגעגע אליה, בעצם מתגעגע אליו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה לעתך ?
    אני 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תתגייס וצא לשחרר אותם במקום לעשות הפגנת יאוש.
    סגור
  • 1.
    אין מה לעשות. קיבוצניקים. לא בבייס. (ל"ת)
    קשיש 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור