ויראלי

בת הזוג של השחקן שחולל סערה מגיבה: "מצפים ממני להיעלב ממנו"

הילה פז באך, שהיתה בת הזוג של שרון אלכסנדר בחמש השנים האחרונות, מגיבה בפוסט מרגש לעובדה שהוא מחפש בפייסבוק קשר רציני "עם צעירות", ומודה: "אני אוהבת אותו"
מערכת ice |  1
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמש (חמישי) פורסם כי השחקן שרון אלכסנדר, בן 62, מחפש אהבה בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא, עם עשרות אלפי חברים, כאשר ידידתו הטובה כתבה עליו מילים חמות ומה בדיוק הוא מחפש בקשר הזוגי הבא שלו: "חבר טוב שלי , בן אדם זהב, מלא איכויות, יצירתי, מצחיק, גרוש, מחפש קשר רציני. מחפש מישהי לא שגרתית אבל אומר מראש מעדיף צעירות. עד 45-50".
הפוסט עורר סערה, וגרר תגובה גם של מי שהיתה בת זוגו בחמש השנים האחרונות ועד לא מכבר, הילה פז באך. בפוסט מרגש בפייסבוק שלה הגיבה לדברים:
"אני לא מתכוונת לכתוב על הדברים החשובים השבוע. כלומר רציתי, ניסיתי להתרכז בעובדה שתכף תחל המתקפה, בסטרס הלא אנושי שאנחנו חווים ואני לא מסוגלת. דעתי הוסחה מהמצב לרגע, מפני שמיום רביעי בלילה אני תחת מתקפת מסנפצ"ים (מסרוני נפץ מסוכנים) מנסה ליירט אותם באוויר לפני שהם יכנסו לי ללב ויגרמו לנזק בלתי הפיך. בסדר, אני קצת נסערת. אבל אני גם זוכרת שבעוד יומיים הכותרות כבר יהיו אחרות לגמרי ויעברו הלאה לכן אניח כאן את שעל ליבי, כי אולי זה הדבר הנכון לעשות כרגע.
"חמש שנים אהבתי את האיש הזה כנגד כל הסיכויים. האהבה שלנו הייתה מעל כל ההסברים שאנשים רגילים לשמוע ולהבין. מעל הגיל, מעל הזמן, מעל הפערים העצומים ונלחמנו עליה, על האהבה הזאת כי זה לא היה פשוט. זה לא יהיה שקר אם אגיד שהוא נלחם הרבה יותר עד שנכנע, אבל זה רק בגלל שאני התרגלתי שנלחמים עליי (הרגל מגונה) ולא ייחסתי חשיבות מספיק גדולה לכוחות שנדרשו ממנו, זה נגמר מאפיסת כוחות.
"חמש שנים השתדלנו להיות מתחת לראדר הציבורי מרוכזים בחיים המשותפים שלנו יחד והצלחנו בזה. העלנו מדי פעם פוסטים או תמונות אבל זה לא עניין אף אחד לראות זוג אוהבים דביק, במיוחד לא כאלה שלאנשים נורמטיבים קשה להכיל את השוני המובהק בניהם. אף פעם לא הבנתי איך להפסיק לאהוב אנשים שהיו חלק מהלב שלי, "להשמיד אהבה". תמיד הרגיש לי לא הגיוני הנתק הזה שמספרים עליו שהוא מקל על ההתנתקות. בשבילכם הוא אולי שרון אלכסנדר השחקן שראיתם באיזה סרט, בשבילי הוא היה כל העולם ויש לו חלק מהלב שלי. דווקא עכשיו שכל אחד מאיתנו מנסה להמשיך הלאה בחייו פתאום נהיה עניין ציבורי.

"נו ראית מה הוא כתב?" שולחים לי בפעם האלף מחרחרי המריבות צילום מסך של הכותרות."מעדיף צעירות, סטנדרטים גבוהים" כתוב שם   בצהוב, המילים צורחות מולי בהתגרות ובא לי לבכות. אני מכירה את התחושה הזאת, היא עולה בי בכל פעם שאני מרגישה חוסר צדק וחוסר אונים יחד. אני מדמיינת לעצמי איך הוא סיפר לחברה רחוקה שהוא מחפש אהבה עכשיו, והיא מתוך רצון לעזור לו כתבה על דעתה משהו עילג ומגוחך ותוך רגע הכוונות שלו יצאו מהקשרם והפכו לכותרות צהובות מגעילות שכולם נהנים להעביר. יש בו כל כך הרבה צדדים ומורכבויות באדם הזה, אני חושבת לעצמי. כל ניסיון להסביר עוד כותרת אידיוטית כזאת לא יצליח.
"עכשיו מצפים ממני להיעלב ממנו, להגיד מה דעתי. רוצים שאגיד כמה זה היה פתטי מציידי לאהוב מישהו שמבוגר ממני בשלושים שנה או אולי שאשנא אותו ואגיד "איך הוא כתב דבר כזה?". ואני לא רוצה כי אני אוהבת אותו, יחד עם המעטים החשובים שאהבתי בחיי. 
אחרי שנפרדנו ועבר קצת זמן מחקתי את כל הכאבים והשארתי לי זיכרון מתוק וטוב מהשנים שלנו יחד, ככה מנגנון ההגנה שלי עובד כדי לשמור עליי. אני נלחמת לבד כבר יומיים כדי שאף אחד לא יפגע לי בזיכרון הזה ממנו ויגרום לי לכעוס עליי או עליו. רק אני יודעת שבחמש שנים האיש הזה עבר איתי מסלול של יותר מעשור יד ביד, מה לא עברנו?! הוא עבר לעיר חדשה כדי לגור איתי, גידל איתי את ילדיי באהבה וסבלנות אין סופית, טייל איתי בכל הזדמנות ואהב אותי כמו בשירים הרומנטיים. בבקשה אל תנסו להרוס לי את זה עם דעתכם הכנה, שמעתי מספיק.
"אני רוצה בשבילו שתהיה לו אהבה אמתית שנכונה לו. אחת כזאת שתראה בו הרבה מעבר לכותרות ולדמות הציבורית, שתזהה את הלב הענק שלו והילד הנצחי שהוא. זאת התשובה שלי לכל הנשמות הטובות שרצו לשמוע את דעתי בנושא וקיוו שמישהו ישלם על הצהוב הזה בכאב, עכשיו תנו לי להמשיך בטירוף הרגיל של חיי. בתמונה: אנחנו אוהבים בדיוק כמו שצרוב לי בזיכרון", סיכמה הילה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלב מרגיש בן 20
    כוכב 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיך ומבוקש.אבל תסתכל במראה ,עור הגוף כבר נפול ובעיות הבריאות מתחילות זה לא מושך.אולי אפשר למי שמסכימה פיצוי. בבקשה
    סגור