ויראלי

גיא לרר חוגג יום מאושר: "מאוד מעודד לראות"

מגיש 'הצינור' כתב בטוויטר שלו: "ברכות לחבריי בחדשות 13. מאבק מעורר השראה, חשוב, צודק, נחוש. יגידו לכם שזו חבורת פריבילגים שלא הסכימו שיזיזו להם את הגבינה. אני אומר שזה הפוך. אנשים שהיו יכולים לעזוב נשארו או סיכנו דברים כי המאבק הזה היה גדול מהתועלת האישית שלהם"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
לאחר ההישג הענק של עובדי חדשות 13, לפיו המנכ"לית יוליה שמאלוב-ברקוביץ' הודחה אמש (רביעי) מתפקידה, אחרי המאבק שלהם והעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד המינוי הפוליטי לטענתם, החלו גם להגיע הברכות על ההצלחה בסיכול המינוי.
לרר כתב בטוויטר שלו: "ברכות לחבריי בחדשות 13. מאבק מעורר השראה, חשוב, צודק, נחוש. יגידו לכם שזו חבורת פריבילגים שלא הסכימו שיזיזו להם את הגבינה. אני אומר שזה הפוך. אנשים שהיו יכולים לעזוב נשארו או סיכנו דברים כי המאבק הזה היה גדול מהתועלת האישית שלהם".

לסיום הוא כתב: "כי זו היתה אחת הבריקדות האחרונות. נפילה שלה היתה מסמלת את נפילת התקשורת החופשית בישראל. ואתם יודעים מה היה בא אחרי זה, כן? החומה הזו לא קרסה ולא נסדקה - וזה מאוד מעודד לראות".
בינתיים אגב, חבר הדירקטוריון צבי חפץ ישמש כמנכ"ל המחליף עד לאיתור מנכ"ל חדש. המהלך הדרמטי הגיע בעקבות התערבותו של בעל השליטה ברשת, לן בלווטניק. למעשה, מנכ״ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק, יו״ר ועד עובדי חדשות 13 מתן חודורוב, ומנכ״ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלי גרשנקרוין, חתמו היום (רביעי) על מזכר הבנות הכולל דרכים להגברת שיתוף הפעולה ולחיזוק הערוץ - לטובת בעלי המניות, הצופים והעובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה