ויראלי

הזמרת הישראלית חושפת: "קרעתי שני עורקים בצוואר, מצב מסכן חיים"

הזמרת סיוון טלמור, אחותה של מאיה ורטהיימר, חשפה כי בגלל קפיצה על טרמפולינה, היא הייתה בסכנת חיים: "ארבעה ימים של כאבי ראש בלתי פוסקים הביאו אותי לאיכילוב. מסתבר שנהיו לי קרעים בשני עורקים בצוואר-דיסקציה. מצב מסכן חיים שדרש הרבה בירורים והשגחה"
מערכת ice |  1
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
הזמרת סיוון טלמור, אחותה של מאיה ורטהיימר, העלתה פוסט מטלטל במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי היא הייתה במצב של סכנת חיים אחרי דרמה ענקית שעברה, במסגרתה נפצעה בזמן שקפצה על טרמפוליה וקאעה שני עורקים בצוואר.
בפוסט שהעלתה סיוון טלמור היא חשפה: "קפצתי על טרמפולינה (אולי קצת חזק וגבוה מדי) וכאב לי אחר כך הצוואר. במקום ללכת לרופא הלכתי במשך יומיים לכירופרקט שעשה איזו מניפולציה צווארית שכנראה היא זו שגרמה לזה. ארבעה ימים של כאבי ראש בלתי פוסקים הביאו אותי למוקד ומשם לאיכילוב".
טלמור הוסיפה וחשפה את הדרמה הרפואית הגדולה שעברה עליה: "מסתבר שנהיו לי קרעים בשני עורקים בצוואר-דיסקציה. מצב מסכן חיים שדרש הרבה בירורים והשגחה במחלקת נוירולוגיה באיכילוב. אז מה עכשיו, שאלתם? כל מיני תרופות ובעיקר המון מנוחה, לתת לגוף פשוט להחלים. אז כפרה עליכם אם הגעתם עד פה, רק שלחו אנרגיה של בריאות והחלמה מהירה".
 
אמא של טלמור, האמנית אריאלה ורטהיימר, הגיבה לה על הפוסט שהעלתה ושלחה חיזוקים: "כמה חוכמה יש ברגשות, בכפתורים של כאב ועצב. כאן ועכשיו, נשימות והוויה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרמפולינה
    דוד 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סכנת נפשות אלפי ילדים בארה"ב נפצעים קשה מהכלים הזה ונגרמת נכות קשה, ממליץ, לכל מי שיש ברשותו כלי כזה לזרוק אותו מהבית
    סגור