ויראלי

משימה אפשרית: זה הכוכב מהוליווד שיגיע לאולימפיאדה

רשימת הסלבס שמפתיעה את התחרות בפריז לא מפסיקה להפתיע. מלבד כוכב "משימה בלתי אפשרית" אמורה להשתתף גם השחקנית מריון קוטיאר שתבצע את השיר "My Way" של פרנק סינטרה שנכתב ע"י שארל אזנבור הצרפתי
דוד זולדן | 
ספורטאים אולימפיים (צילום shutterstock)
השחקן הנערץ במחווה לפרנק סינטרה, יפתיע את אורחי התחרות. מסימון ביילס, דרך השיא של מונדו דופלנטיס, גמר המאה מטר הצמוד מכולם - ועד המדליות הישראליות, המשחקים האולימפיים של פריז 2024 ירשמו הפתעה נוספת במסגרת הסלבס שמגיעים לתחרות. כאשר בעוד חמישה ימים בדיוק, כל זה ייגמר: טקס הסיום של האולימפיאדה ייערך ביום ראשון, ה-11 באוגוסט - ויחתום שבועיים וחצי של שיכרון חושים.
ובתקשורת העולמית והצרפתית כבר מתחילים לשרטט את פניו של הטקס - ופרטים ראשונים נחשפים. כך למשל, מתברר שהטקס הולך להיות שונה במהותו מטקס הפתיחה המרהיב על נהר הסיין. לפי תכניות שהתפרסמו, הטקס יכלול - למשל - מחזה דיסוטופי על עולם שבו אין משחקים אולימפיים.
גם להקות "פיניקס" ו"אייר" הצרפתיות אמורות להופיע בטקס, כשגולת הכותרת אמורה להיות לא אחר מאשר טום קרוז - השחקן הפופולרי, שנצפה לא מעט ביציעי המשחקים האולימפיים צופה בתחרויות השונות, תועד כשהוא מבצע חזרות על הפעלול המרהיב - שאמור להוות את "הגשר" למשחקים הבאים בלוס אנג`לס 2028. 
עוד שם נוסף שאמורה להשתתף היא השחקנית מריון קוטיאר, שלפי השמועות אמורה לבצע את השיר "My Way" של פרנק סינטרה (שבמקור נכתב ע"י שארל אזנבור הצרפתי); אולי במתכונת דומה לשיר שביצעה סלין דיון בסיום טקס הפתיחה, שהיה אחד הרגעים הגדולים של הטקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה