ויראלי

גרושתו של ליאור נרקיס מתנערת מהזמר? "מקווה להתחלות חדשות"

ספיר נרקיס מדברת לראשונה על הגירושים: "ליאור הוא זמר מאוד מוכר במדינת ישראל וזה משהו שהוא לא פשוט ולא נעים, אנחנו מנסים כמה שיותר להפריד את זה מהילדים ופחות לתת לזה מקום בחיים שלנו בפן האישי.  אני מקווה להתחלות חדשות ושלכולם יהיה טוב ושהמדינה שלנו תדע ימים שקטים ומאושרים"
מערכת ice |  1
ליאור וספיר נרקיס (צילום קשת 12)
אחרי 15 שנות נישואין, הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר נרקיס החליטו להתגרש בתום תקופה סוערת במיוחד בחייהם שידעה לא מעט מורדות וגם פרידות זמניות. נרקיס הגיעה להשקת חנות הפופ אפ של מותג האופנה MISS NORI בקניון רמת אביב ושם דיברה בפעם הראשונה על הטלטלה בחייה האישיים.
נרקיס דיברה על הפרידה מבעלה: "אין ספק שזו תקופה לא נעימה שעוברת עלי ועל הילדים, וכמובן שעל ליאור. אבל אנחנו משפחה ותמיד נשאר משפחה, ותמיד נהיה למען הילדים שלנו. יש לנו שלושה ילדים מהממים וזו תקופה שהיא לא פשוטה, אבל אנחנו נעבור אותה".

בין היתר סיפרה גם על המצב הקשה במדינה: "כמו כל מדינת ישראל. זו שמחה שמהולה בהמון עצב. אנחנו כולנו חווים את הכאב הזה ביחד. גם על החטופים שאנחנו מחכים שיחזרו, ובכלל על כל מה שהמדינה שלנו עוברת. אני מניחה שכולנו עוברים את זה ואני מקווה שנהיה כבר במקום אחר ונדע טוב ושמחה". 
לסיום סיפרה: "אנחנו לוקחים את זה בחשבון כי אין ספק שליאור הוא זמר מאוד מוכר במדינת ישראל וזה משהו שהוא לא פשוט ולא נעים, אנחנו מנסים כמה שיותר להפריד את זה מהילדים ופחות לתת לזה מקום בחיים שלנו בפן האישי. יהיה בסדר, אנחנו בטוב, אנחנו בריאים, אנחנו שמחים, הילדים שלנו בריאים וזה מה שחשוב. אנחנו היום במקום של קצת לעשות שמח וקצת לעשות טוב, וזה מה שחשוב. אני עדיין מכבדת את זה שאני לא גרושה רשמית, אבל אני מקווה להתחלות חדשות ושלכולם יהיה טוב ושהמדינה שלנו תדע ימים שקטים ומאושרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשית טעות של החיים שלך הילדים שלכם יפגעו מזה ויהיה להם מישקעים מיסכנים את לא חשבת על הילדים חשבת על עצמך תחזרו להיות בעל ואישה ריסקת את הילדים שלך שמיתגרשים זה אף פעם לא אותו הדבר לא ניפגשים כול יום וגם הילדים לא יראו את אבא שלהם כול יום גמרת על הילדים שלכם
    סגור