ויראלי

הקומיקאית עברה את הגבול? "אני שמחה שדרסו את אמא שלו"

גיא הוכמן פרסם בשנה שעברה את המקרה הקשה בו אמו נדרסה על ידי רוכב קורקינט חשמלי ונפצעה באורח קשה. היום הוא פרסם דברים של הקומיקאית שיר ראובן, שאמרה במהלך פודקאסט, והותירה את הרשת בהלם
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום ויקיפדיה/ נוי ערקובי)
אמו של גיא הוכמן בת ה-70 נפצעה בשנה שעברה באורח קשה, כתוצאה מפגיעת קורקינט חשמלי בתל אביב. מאז הקומיקאי החל במאבק נחוש נגד התופעה ובכלל למען הסברה לבטיחות בכבישים.
רק לאחרונה נבחר הוכמן להוביל קמפיין חדש של משד התחבורה והבטיחות בכבישים,  בנושא הבטיחות בכבישים. כזכור, הקמפיין עסק בתקנה שהשתנתה החל מ-1 באוגוסט וחלה על רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים, המחייבת חובת רישום והצגת לוחית זיהוי.

היום (ראשון) פרסם הקומיקאי גיא הוכמן ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ובו פרסם דברים שאמרה הקומיקאית שיר ראובן על המקרה של אמו, דברים קשים במיוחד שעוררו סערה גדולה ברשת. בין היתר אמרה ראובן: "אני שמחה שדרסו את אמא שלו".
 
"אני שמח שאת שמחה שדרסו אותה". כתב הוכמן והוסיף כי "כי בזכות במקרה הזה, את וכל המדינה תוכלו ללכת בבטחה על המדרכה עם הילדים שבעזרת השם יהיו לך. החוק נכנס לתוקף אז מקווה שהתקנת כבר לוחית זיהוי. ובשונה מהלב שלך, המוח לא מאבן, אז גם תחבשי קסדה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם סתומה וגם מכוערת (ל"ת)
    זד 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין דאגות שיר ראובן (ל"ת)
    המקלל יקולל 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור