ויראלי

"אדל בספלוב הצילה את חיי": הסיפור יוצא הדופן של כוכבת הרשת

אדל בספלוב חשפה בשנה שעברה עם פוסט אמיץ ברשתות החברתיות כי חתה בסרטן בבלוטות התריס ונאלצה לעבור ניתוח מציל חיים. אלא שלסיפור הבא, בו הפוסט שלה הציל את חייה של צעירה אחרת שנחשפה אליו, היא לא ציפתה: "לא הפסקתי לבכות"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אינסטגרם adelbespalov@)
אדל בספלוב, כוכבת הריאליטי והרשת, חשפה לפני כשנה וחצי בפוסט אמיץ במיוחד בחשבון האינסטסגרם שלה כי היא חלתה בסרטן בבלוטת התריס ועברה בהצלחה ניתוח להסרת הגידול.
היום (רביעי) נחשף ב-YNET סיפור יוצא דופן, בו צעירה בת 28 בשם בר אפריאט, סיפרה כי הפוסט שהעלתה אדל בספלוב הציל את חייה. אפריאט סיפרה כי היא עברה בדיקות דם כי רצתה להיכנס להריון, בהן התגלה כי יש אצלה בעיות בבלוטות התריס.
היא עברה בדיקות נוספות, בהן הרופאה אבחנה אצלה קשריות" – גושים קטנים בבלוטה, אך טענה כי הכל בסדר והיא צריכה רק להישאר במעקב. אלא שאז, נחשפה אפריאט לפוסט של אדל בספלוב שסיפרה על איך גילו אצלה סרטן בבלוטות התריס, והיא הלכה להיבדק שוב. למרות שאותה רופאה שניבדקה אצלה טענה כי היא אינה צריכה לעשות בדיקת ביופסיה, היא התעקשה על כך.
כשחיכתה לתוצאות הבדיקות, היא גילתה שהיא בשבוע השלישי להריונה. ברגע זה, רופא המשפחה שלה התקשר אליה וביקש שתגיע מיידית. "בחדר שלו התבשרתי שאני חולה בסרטן בלוטת התריס והופניתי למחלקת אנדוקרינולוגיה. בחרתי בד"ר איריס יעיש מאיכילוב, שטיפלה גם באדל. הייתי מפורקת, לא הפסקתי לבכות, אבל אדל בספלוב הצילה לי את החיים".
בסופו של דבר, היא עברה ניתוח מציל חיים, בו הסירו את הגידול שלה והצילו את חייה, או יותר נכון לומר, אדל בספלוב הצילה את חייה. אז מי אמר שאין דברים טובים שקורים גם ברשתות החברתיות?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה