ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת חושפת קשר מפתיע: מגיש חדשות 12 דוד שלי

מול מהדורת החדשות של השעה שש עם עודד בן עמי תום יער כתבה: "השמש התל אביבית היפה מסתירה את מהדורות החדשות הסוריאליסטית שמנחה דוד שלי, כמה משונים החיים וחשובים פה בישראל המתוקה שלנו. אני גמורה, מה עושים?"
מערכת ice | 
תום יער (צילום מתוך האינסטגרם)
רק לפני כמה ימים, כוכבת ארץ נהדרת, תום יער, חגגה את יום ההולדת ה-37 שלה ונראתה שמחה ומאושרת, אבל לאחר מכן העלתה סטוריז כואבים במיוחד שמתארים את מצבה שהיא טוענת שלא מזהיר במיוחד. בין היתר, היא גם חשפה קשר משפחתי מפתיע לאחד ממגישי מערכת חדשות 12.
מול מהדורת החדשות של השעה שש עם עודד בן עמי היא כתבה: "השמש התל אביבית היפה מסתירה את מהדורות החדשות הסוריאליסטית שמנחה דוד שלי, כמה משונים החיים וחשובים פה בישראל המתוקה שלנו. אני גמורה, מה עושים?".
יער שיתפה מה באמת עובר עליה וכתבה: "נכון שזה נראה שהכל סבבה? אז לא. המחשבות על ילדים וכמה תמימות ויופי יש בהם וכמה הם טהורים ומלאכים לא עוזבות אותי. כבר המון שנים שאני אוהבת ילדים, מ-2018. נחזור לענייננו, אני לא מסוגלת להרים את עצמי מהמיטה כבר כמה ימים על הסיפור הזה".

היא המשיכה: "אני שואלת את עצמי שאלות בזמן שאני מתחפרת במיטה, במזגן, כמו בתוך בועה או ביצה, ורק ממררת על מר גורלם של כל ילדי המלחמה, והאמהות והאבות והסבים והסבתות כולם"
לאחר מכן שיתפה תמונה שלה וכתבה: "חיוך מזויף. קמתי בצהריים, כמה פריבלגיות יש לי. אני לא יודעת מה עושים, איך ממשיכים, איך משמחים, המדינה שלנו הפכה לסרט גרוע בסינמה סיטי, שאי אפשר לצאת ממנו. אני מתגעגעת לפעם לישראל הקודמת שהכל היה מודחק ובסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה