ויראלי

ציון ברוך מותקף: "כדאי שייטול קורה מבין עיניו"

דנה ירקצי, הכתבת הכלכלית של התאגיד, מגיבה לדבריו של ציון ברוך, שהביע אתמול את זעמו על החברות שמעלות מחירים בזמן המלחמה. "זה אומנם לא יביא לייקים, אבל ציון, גם התפטרות מתפקיד הפרזנטור היא אפשרות למחאה", כתבה 
רוני שיינר |  1
ציון ברוך (צילום אינסטגרם)
הקומיקאי ציון ברוך פרסם אתמול סטורי זועם בחשבון האינסטגרם שלו, המופנה לחברות מסחריות שבוחרות להעלות מחירים בזמן המלחמה.  
"כל החברות שמעלות מחירים ומנצלות אותנו האזרחים, כשאנחנו בזמן מלחמה ואין לנו חברה אחרת חוץ מחברה כחול- לבן, אם זה באוכל, בחופשות בארץ, בנסיעות לחו"ל... אנחנו נזכור לכם את זה כשתחלוף המלחמה וננצח בע"ה. נזכור לכם את זה, אחת אחת!", כתב ברוך.  
היום (שלישי) הגיבה לדברים דנה ירקצי, הכתבת הכלכלית של התאגיד. "לפני שציון ברוך מצייץ על הזעזוע שלו מהעלאות מחירים של חברות המזון, רק שיבדוק שלו מרוחה לו שמנת של שטראוס על הראש, ב-3 מיליון ש"ח לקמפיין. זה אומנם לא יביא לייקים, אבל ציון, גם התפטרות מתפקיד הפרזנטור היא אפשרות למחאה".
ירקצי הציגה צילום מתוך האתר של שופרסל, בו מוצג הערק שמשווק ברוך, שיקר משמעותית מזה שלצידו. "וזה עוד לפני הערק שהוא עצמו מייצר עם טמפו, שהוא היקר בשוק. באופן אירוני, ציון ברוך הוא זה שמייקר את מוצרי ענקית המשקאות טמפו". 
"השורה התחתונה", הוסיפה ירקצי, "מי שמדבר נגד חברות מזון שמעלות מחירים, ובה בעת משמש פרזנטור רשמי של כוכבת ההעלאות של השנה, ובעצמו משווק ערק במחיר מופקע לעשירון העליון, כדאי שייטול קורה מבין עיניו". 

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת ובגדול (ל"ת)
    סימה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור