ויראלי

נועה קירל מאוימת לפני ההופעה: "עצוב, הם לא מפחדים מאף אחד"

רגע לפני ההופעה של נועה קירל בטבריה, אלמונים השחיתו את המודעות לקראת ההופעה, וצבעו את החזה והבטן של קירל בשחור. תושבי העיר זועמים: "איראן זה כאן", "בחרתם בית שמש קיבלתם!!!!!!! אל תתלוננו". צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
הזמרת האהובה נועה קירל, תעלה להופיע בפארק ברקו שבעיר טבריה מחר (רביעי, ה-31.7), אלא שרגע לפני ההופעה של הכוכבת הצעירה, אירעה דרמה בעיר שעשויה לאיים ולהעיב על ההופעה של קירל.
אלמונים השחיתו במהלך הלילה את המודעות להופעה של הזמרת, כאשר הם ריססו בצבע שחור על הבטן ואזור החזה במודעות שלה ברחבי העיר. המתיחות בטבריה בין האוכלוסייה החילונית לבין זו החרדית נמשכת כבר תקופה ארוכה, על רקע מערכות הבחירות הסוערות שהיו בעיר, במוקדן עמד ראש העיר לשעבר, רון קובי.
בפוסט שעלה לעמוס הפייסבוק "חדשות טבריה והסביבה", צורפו תמונות של השחתת המודעות לקראת ההופעה של קירל, ונכתב: "השחתת שלטי פרסום של נועה קירל ברחבי העיר טבריה. שלטי פרסום של נועה קירל לקראת הופעת פתיחת הקיץ שאמורה להופיע 31.7 בפארק ברקו הושחתו במספר מקומות בעיר".
הגולשים ממש לא אהבו את השחתת התמונות של קירל והגיבו בחריפות. בין היתר נכתב בתגובות הגולשים: "טבריה נמכרה מזמן. עצוב, עצוב, עצוב", "בחרתם בית שמש קיבלתם!!!!!!! אל תתלוננו", "איראן זה כאן", "עיר חרדית. את התמונות של הרבי נח משאירים שלמים. העיקר מצהירים אהבת חינם", "הם לא יהודים, זו כת", "בני ברק זה כאן", "מותר להם הכל. הם לא מפחדים מאף אחד. יש להם גב חזק. זו הבעיה. מרשים לעצמם יותר מדי", ועוד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התנהגות
    א.ב 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה כבר מזמן לא מדינת ישראל. מדינה מושחתת קרימינלית ו דתית. כמו כל השכנים שלנו. זה צחציחוסתאן.
    סגור