ויראלי

הגרלה מטורפת בישראל: הכוכב שהעניק טסלה מחלק מיליון שקל

לראשונה בישראל: פז פליישר, הכוכב הויראלי שחילק בעבר טסלה בשווי 200 אלף שקל עושה זאת שוב, והפעם, בכוונתו להגריל מיליון שקלים לזוכה יחיד באינסטגרם
מערכת ice | 
הגרלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
איש העסקים והיזם פז פליישר, אשר מוכר בעיקר מעיסוקו בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, משתף פעולה עם גורו התזונה והכושר דור אקשטיין. השניים החליטו לאחד כוחות ובאופן חסר תקדים, להגריל לעוקבים שלהם מיליון שקלים, כאשר זאת הפעם הראשונה בישראל בה אנשים פרטיים מגרילים סכום כזה.
פליישר ידוע כאחד שעורך הגרלות ומחלק פרסים לקהל שלו, כאשר ההגרלה הראשונה שערך והייתה בעצם החשיפה הנרחבת הראשונה שלו, הייתה טיסה זוגית לתאילנד שהתקיימה לפני כמה שנים בלבד.
בנוסף, הוא הספיק להגריל רכב טסלה בשווי 200 אלף שקלים באוגוסט שעבר, ובדצמבר האחרון פליישר הגריל באינסטגרם שלו רבע מילון שקלים. כל ההגרלות של פליישר בליווי אנשי מקצוע מנוסים, באישור משרד האוצר ואף מתועדות בלייב בעמוד האינסטגרם שלו כולל רגע הענקת הפרס.
ההגרלה תחל ביום א' הקרוב (28.08.2024) בשעה 18:00, כאשר פליישר יגריל יחד עם אקשטיין בעמודי האינסטגרם שלהם סכום אסטרונומי של מיליון שקל.
פליישר, לדבריו: "לא מאמין בעשייה מתוך פחד אלא מתוך תשוקה, עבודה קשה ולקיחת סיכונים". 
על ההגרלה נמסר כי היא "מיועדת לציבור הרחב ומאוד פשוטה להרשמה, כאשר החלק המעניין בה הוא, שאין צורך לעשות שום דבר מיוחד על מנת להשתתף בה והיא לא כרוכה בשום תשלום. כל אדם מעל גיל 18, יכול בקלות להיכנס לעמודי האינסטגרם, לעקוב אחר פז פליישר – Paz Flaysher, ודור אקשטיין Dor Eckstein – לשתף את פוסט ההגרלה בסטורי, לתייג חבר ולשלוח הודעה בפרטי "ביצעתי את השלבים" והמערכת מזהה ישירות את ההרשמה ומכניסה את השם לקובץ בחירה אקראית באקסל. 
ההכרזה על הזוכה תיערך בלייב באינסטגרם של השניים בתאריך 29.9.24. הזוכה המאושר ייבחר באקראיות כאשר כל התהליך מתועד לעיני הצופים ויועברו לחשבונו הפרטי בהעברה בנקאית מיליון שקלים חדשים. 
מי שילווה את ההגרלה בלייב, יהיה עו"ד רז עטיה, כל התהליך מתבצע בשידור חי בעמודי האינסטגרם של השניים כך שיש שקיפות מלאה כלפי המשתתפים וכל אחד ואחת יכולים לזכות. ההגרלה מתבצעת באישור משרד האוצר באמצעות וועדת ההגרלות ובליווי עורך דין".
פז פליישר התייחס ואמר: "יש שיחשבו שהמניע שלי הוא פילנתרופי אבל עם כבר עסקינן בחשיפת האמת בצל המלחמה ותחושת אי ודאות שמלווה את העם שלנו, זהו מהלך עסקי. במקום להשקיע את מלוא סכום הכסף אצל גורמים שיווקיים, בחרתי להשתמש בקהילתיות שצומחת בימים אלו וליצר אימפקט עבור העסקים שלי. המהלך מייצר אינטרס בקרב האוכלוסייה ולבסוף גם ישנו תגמול כלכלי על כך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה