ויראלי

כוכבת 'האח הגדול' משתפת בכאב: "העסק שלי נשרף"

מירב ישראל, יוצאת "האח הגדול" משתפת כי מכון היופי שבבעלותה נשרף כליל, בעקבות קצר חשמלי. "הלב שלי שבור. מקור פרנסתי העיקרי, הלחם של הילדים שלי, מפעל חיי. לא פעיל כרגע"
רוני שיינר | 
שריפה במכון יופי (צילום אינסטגרם)
מירב ישראל, יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" שיתפה אמש כי העסק שלה, סלון יופי בנתניה, נשרף כליל ברביעי האחרון בעקבות קצר חשמלי. 
"העסק שלי, הבייבי שלי, נשרף. והלב שלי שבור", כתבה ישראל. "מקור פרנסתי העיקרי, הלחם של הילדים שלי, מפעל חיי במהלך ה-5.5 שנים האחרונות לא פעיל כרגע. אני ללא שינה כבר כמה ימים על מנת להחזיר את המקום למסלול בהקדם האפשרי".
ישראל הוסיפה: "בינתיים מנסה להיכנס לפרופורציות אל מול המצב המדיני ומודה לאלוקים שאין פגיעות גופניות. מי ייתן ונדע רק ימים טובים". 
בהמשך, תיעדה ישראל את הנזק הרב בסרטון וידיאו, במהלכו ניתן לראות את המים שעדיין טפטפו מהתקרה, לאחר שגלאי העשן הופעל בעקבות העשן הכבד ששרר במקום. 
 
סרטון הווידיאו שצילמה מירב ישראל (אינסטגרם)
מירב ישראל נכנסה כדיירת לבית "האח הגדול" במאי 2018. היא הוצגה אז כבת 37 מנתניה, נשואה, אם לשניים ובעלת מכון יופי. מאז היא התגרשה, ולפני כשנה חוותה אלימות ברשת, כשבין היתר עוקבת האשימה אותה כי בגדה בבעלה. "אני לא מבינה למה לרשום דבר כזה בזמן שיש לי ילדים בבית", כתבה ישראל בתגובה. "מעולם לא עשיתי את זה, סבבה? אז אני מבקשת, תנו קצת נחת. כי אין, כבר אי אפשר".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה