ויראלי

מי הטריף את אחד השפים האהובים בישראל? "כלב חולה, הזבל הזה"

השף הישראלי האהוב מאיר אדוני מרבה לאחרונה לפרסם את דעותיו סביב המצב הבטחוני הקשה בישראל. אתמול הוא פרסם פוסט בו זעמו לא משתמע לשתי פנים: "הכלב החולה בזיבה מוגלתית הוא, הוא מאיים על ישראל?!"
מערכת ice | 
טבח (צילום UNSPLASH)
המצב הבטחוני הרגיש והמתוח מאז ה-7 באוקטובר מוציא מהישראלים אמוציות רבות, בעיקר בימים האחרונים מאז אירע האסון הכבד במג'דל שמס, בו נהרגו 12 ילדים מנפילת טיל של חיזבאללה, בזמן ששיחקו במגרש הכדורגל במקום.
אתמול בערב, לאחר ההתפתחויות הביטחוניות מאז האירוע, אין כמעט מנהיג עולמי אחד שלא הגיב למצב, היה זה תורו של הנשיא הטורקי הידוע לשמצה, ארדואן, שהחליט לפתוח את הפה נגד ישראל, ולא זו אף זאת, הוא איים במפורש כי טורקיה עלולה לבצע פלישה לישראל.
דבריו כמובן עוררו סערה בעולם ואף נשמעו קריאות להוציא את טורקיה מחברותה בברית נאט"ו. אך בנוסף לדיפלומטים והפוליטיקאים שתקפו, אחד השפים המוכרים והאהובים בישראל, מאיר אדוני, פרסם באינסטגרם שלו פוסט זועם על דבריו של ארדואן.


מתוך האינסטגרם של השף מאיר אדוני

"הזבל הטורקי! הכלב החולה בזיבה מוגלתית הוא, הוא מאיים על ישראל?!" פתח אדוני את דבריו בזעם והוסיף "טורקיה מדינה כושלת! מדינה כפוית טובה, שצריך עכשיו להעביר ציוד צבאי לכורדים ולאירגוני הטרור הארמנים ולייצר בגבולות טורקיה ובתוך טורקיה תופת כדי שהזבל הזה ותומכיו לא יצליחו לישון בלילה! חי בסרט שהוא הסולטן החדש! שילך לאכול דונר ויראה איך הכלכלה הטורקית מתרסקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה