ויראלי

בן כספית זועם: "פשוט תסתמו את הפה"

בן כספית במסר לשרי הממשלה, שלטענתו עסוקים בעיקר בציוצים בטוויטר: "תעשו משהו כדי להתחיל לתקן מה שהרסתם, או שפשוט תסתמו את הפה. זה יכול להיות מבושה, זה יכול להיות מצרידות, תחליטו אתם ממה, העיקר שתשתקו קצת" 
רוני שיינר |  5
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
העיתונאי בן כספית פרסם הערב (ראשון) ביקורת חריפה על חברי ממשלה שעסוקים לדבריו בציוצים מרובים בטוויטר, במקום במעשים בשטח. "לפעמים אני מצטער שאי אפשר להפוך את היוצרות ולחשוב שהחיים האמיתיים מתרחשים בטוויטר והמציאות עצמה שמתפוצצת מולנו זה משהו שקורה במרחבי הרשת המדומיינים", כתב כספית.
"על פי הטוויטר, ברגעים אלה דרום לבנון כבר נמחקה מהמפה, ביירות בוערת, נסראללה עורך היכרות ראשונית עם 72 הבתולות שלו ואיראן נכנעה והסכימה לפירוז מיידי. כל מה שצריך לעשות זה לקרוא את שלל הציוצים, צווחות, איומים והבטחות של שרי ממשלת הימין על מלא-מלא מאז נחתה הרקטה הקטלנית במג'דל שמס בשבת לפנות ערב, ואני לא מתכוון רק לניסים ואטורי שצייץ בין היתר את זה: "מלחמה! מלחמת הגנה לישראל! מלחמת אין ברירה! לחסל את הטרוריסטים בלבנון ולמחוק את כל דרום לבנון!", אלא הצהרות דומות שנשמעו כמעט מפי כולם, מניר ברקת דרך ישראל כץ בואכה סמוטריץ' ובן-גביר".
כספית הוסיף: "האנשים האלה, כך אני מתרשם, משוכנעים שמה שיירשם בהיסטוריה זה הציוצים שלהם, ולא המעשים האמיתיים שלהם בממשלה מכהנת, ממשלת ימין שהבטיחה בטחון, משילות ומה לא, והביאה הרס, חורבן, פשיטת רגל ואלפי הרוגים ופצועים. אז מה שיש לי להגיד לכם רבותי הצייצנים זה תעצרו את הצייצת, או שתעשו משהו כדי להתחיל לתקן מה שהרסתם, או שפשוט תסתמו את הפה, כן כן, תשתקו, זה יכול להיות מבושה, זה יכול להיות מצרידות, תחליטו אתם ממה, העיקר שתשתקו קצת". 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חחח הגמל לא רואה את הדבשת שלו (ל"ת)
    י 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בן כספית
    אלחנדרו 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתה תסתום את הפה יחד איתם ,באמת יהיה שקט ןפחות שררה.
    סגור
  • 3.
    גם לך לא יזיק לסתום קצת. קצת הרבה. (ל"ת)
    ישראל 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    נו, אם בן כספית אמר… אולי יתעורר ויגלה שכבר זמן רב הם
    ריפוי חלאות 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתקנים את מה שהוא וחבר מרעיו הרסו פה.
    סגור
  • 1.
    עצה מעולה גם לבן כספית מכונת הרעל,די להסית! (ל"ת)
    ירין 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור