ויראלי

זוועה ברשת ההמבורגרים האהובה: זה מה שגילתה לקוחה בארוחת ילדים

לקוחה רכשה לה ולבתה בת ה-4 שתי אורחות המבורגים בסניף של רשת "ברגר קינג" בניו יורק. כשהגיעה הביתה ובתה החלה לאכול את ההמבורגר, היא גילתה כי כל המנה שלה הייתה מלאה בדם של עובד שככל הנראה חתך את ידו בהכנת המנה: "הסתכלתי בתוך המנה. היה דם על הצעצועים שלה, על הכל". ואיך הגיב מנהל הסניף?
מערכת ice | 
ברגר קינג (צילום shutterstock)
זוועה ברשת ההמבורגרים האהובה "ברגר קינג": אתמול (שבת) טיפאני פלויד האמריקאית, הגיעה יחד עם בתה הקטנה בת ה-4 לסניף של רשת "ברגר קינג" בניו יורק, ארצות הברית, שם רכשה לבתה ארוחת ילדים. אך מה שגילתה על ההמבורגר בזמן שילדתה כבר אכלה אותו, הכניס אותה להלם מוחלט.
בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה והפך לוויראלי במיוחד, פלויד סיפרה כי הגיעה עם בתה לסניף של רשת ההמבורגרים הפופולרית בניו יורק, שם הזמינה לה ארוחת ילדים בדרייב אין של הסניף המוכר.
היא הגיעה לביתה, שם בתה החלה לאכול את ההמבורגר. אלא שבזמן האכילה בתה הקטנה אמרה לה "אמא, אני לא רוצה קטשופ בתוך ההמבורגר שלי". טיפאני סיפרה שלקחה את ההמבורגר של בתה, הסתכלה בתוכה, וצפתה במחזה שזעזע אותה לחלוטין: "הסתכלתי וראיתי שיש דם על ההמבורגר ועל העטיפה. הסתכלתי בתוך המנה. היה דם על הצעצועים שלה, על הכל".
על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", היא טענה כי היה גם דם על הארוחה שלה. היא פנתה מיד לסניף, שם מנהל הסניף ביקש את סליחתה וטען כי מדובר בדם של אחד העובדים, שחתך את האצבע בזמן ההכנה של ההמבורגר. הוא הציע לה להגיע לסניף ולקבל ארוחת המבורגר נוספת כפיצוי.
עוד סיפרה כי אחרי שהודיעה על כך למחלקת הבריאות העירונית, הם ביקשו ממנה לעשות בדיקות דם, שאת התוצאות שלהן תקבל רק עוד חודש. בנוסף, היא תצטרך לעשות בדיקות קבועות במשך שנה, על מנת לשלול מחלה ממנה נדבקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה