ויראלי

מייקל לואיס בצעד דרמטי: "איבדתי הרבה חברים, פוסט טראומה מטורפת"

מייקלן לואיס קעקע על גופו את התאריך "ה-7 באוקטובר" והעלה סרטון עוצמתי לחשבון האינסטגרם שלו בו דיבר על הכל: "כל החברה הישראלית סובלת אימה, חוסר וודאות וביטחון וטירוף שקשה לעכל. מציאות חולה"
מערכת ice | 
מייקל לואיס (צילום פאולינה פטימר)

השחקן והדוגמן מייקל לואיס, יצא בצעד חסר תקדים אחרי ששיתף בסרטון שהעלה היום (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלו כי הוא עשה קעקוע חדש, בין כל הקעקועים על גופו, בו קעקע בצבע שחור את התאריך "ה-7 באוקטובר".

בסרטון שעלה לואיס הוא אמר: "יותר מדי, פשוט כבר יותר פאקינג מדי. מאז 7 באוקטובר כל החברה הישראלית סובלת אימה, חוסר וודאות וביטחון וטירוף שקשה לעכל כשכולנו בפוסט טראומה מטורפת מהמציאות החולה שעוברת על כולנו. איבדנו כל כך הרבה ש'יחד ננצח' זו התקווה היחידה שלנו כסיסמה לחברה חולה פצועה ומרוסקת".
עוד אמר בסרטון שהעלה מייקל לואיס כי "אם החיבור בין ההנהגה לעם לא יקרה בקרוב, אנחנו כולנו נאכל אותה. חייבים לדבר ערבית". בהמשך, שיתף קטע של אישה מבוגרת משוחחת איתו בבית קפה ואומרת לו: "זה הולך להישאר איתך כל החיים הקעקוע הזה, אתה יודע את זה נכון? עכשיו הדור שלכם יודע מה הדור שלנו עבר במשך שנים בשואה. הזמן מרפא כמעט את הכל, אז תחייך בחור צעיר ואל תוותר על העם והמדינה שלנו. הדור שלכם יצטרך לעשות פה הרבה מאוד שינויים. זה עליכם עכשיו".
לואיס השיב לאותה אישה ששוחח איתה: "אכן, יש לנו כל כך הרבה לשנות בשביל שמה שקרה וקורה היום לכולנו לא יקרה לנו שוב ושוב". בהמשך, אמר לואיס בסרטון כי "הקעקוע הזה מסמל בשבילי המון ואני בטוח שגם לכל מי שרואה את הסרטון הזה. אין אחד שלא חווה אובדן ב-7 באוקטובר, בין אם זה מישהו קרוב, רחוק או גם חתיכה מעצמו כבן אדם. אני איבדתי הרבה חברים. גם בנובה וגם בצבא ותשמע, זה מבחינתי יש לו הרבה משמעויות".
 


בשיחה עם המקעקע שלו הוסיף ואמר: "גם המספר על היד כמו לאבות אבותינו וגם מתחת לקעקוע שאני מאוד מאוד אוהב שנקרא eleutheromania, שזו הכמיהה הבלתי ניתנת לעמוד בפניה לחופש, ומזכיר לי בדיוק איפה אנחנו נמצאים היום -  במקום שהוא לא חופשי ולא טוב, אבל מפה אפשר רק לעלות וזו התזכורת שלי לפחות לעצמי על כל מה שעברתי ובתקווה שיהיו ימים טובים יותר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה