ויראלי

מודח 'רוקדים עם כוכבים': "אנחנו ניצבים ברולטה רוסית"

חזי דין, ששכל את אחיינו אביעד הלוי ב-7 באוקטובר, במסר קשה בעקבות האסון שאירע אמש במג'דל שמס: "כולנו ברווזים במטווח. תשמרו על המשפחות שלכם"
רוני שיינר |  2
חזי דין (צילום ניר סטולו)
הקוסם חזי דין, שהשתתף בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" עד שסיים את דרכו בחודש שעבר כמודח הרביעי של העונה, שכל את אחיינו אביעד הלוי, שנרצח בטבח הרצחני בפסטיבל נובה, ב-7 באוקטובר.
הבוקר (ראשון), פרסם דין אמירות קשות כנגד הממשלה, בעקבות האסון שאירע אמש, כאשר רקטה נפלה במגרש כדורגל וגרמה למותם ולפציעתם של ילדים ובני נוער רבים. 
"ממשלת ישראל משחקת לנו בחיים כאילו אנחנו ניצבים ברולטה רוסית", כתב דין. "ממתינים, סופגים ורק אחרי שקורה אסון מתחילים להזיז דברים ולהתייחס ברצינות (אם בכלל). עד אז כולנו ברווזים במטווח. תשמרו על המשפחות שלכם". 

זוהי אינה הפעם הראשונה בה דין תוקף את הממשלה על התנהלותה: בחודש אפריל כתב: "כמו סכין שמסובבים לך בנשמה. ככה הרגיש חג הפסח הראשון בלי אביעד. ומנגד, מחפש משהו להתנחם בו, ונזכר, שלא חטופים שחזרו, לא איראן ששילמה, לא כניסה לרפיח, לא כניסה בחיזבאללה, לא חזרה של תושבי הצפון, לא חזרה של תושבי הדרום. 'פסח מניצחון' עאלק. חג שמח". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכניסו לכם לראש. הצבא עושה מה בראש
    אחות 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רוצה לנצח.
    סגור
  • תכניסי לעצמך לראש
    קליאו 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו לא רוצה לנצח. הוא מעוניין במלחמה בלתי נגמרת שמאפשרת לו לטעון את הטענה (הנבזית) שבמצב כזה אי אפשר ללכת לבחירות. יש מספיק שוטים שקונים את השקרים שלו. את למשל.
    סגור