ויראלי

השחקן האהוב שעזב את ישראל חוזר לארץ: "מלאים בחששות"

השחקן והקומיקאי האהוב משה אשכנזי, החליט לפני כ-10 חודשים לעזוב את ישראל ועבר להתגורר בתאילנד. כעת, הוא הודיע כי הוא ומשפחתו החליטו לחזור לישראל: "אחרי 10 חודשים מחוץ לארץ אתה מבין טוב יותר את המשמעות של כיסופים וכמיהה לציון"
מערכת ice |  1
משה אשכנזי ומשפחתו (צילום אינסטגרם)

השחקן והקומיקאי האהוב משה אשכנזי, החליט לפני כ-10 חודשים לעזוב את ישראל ועבר להתגורר במדינת האיים תאילנד, שהפכה לפופולרית במיוחד עבור ישראלים שמעוניינים לעשות רילוקיישן לתקופה מסוימת, בטח על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והטלטלות הגדולות שעברו כאן.

אשכנזי העלה היום (חמישי) סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מרכיב יחד עם ילדיו פאזל בצורה של מדינת ישראל, ועל רקע הסרטון כתב תחילה: "אחרי 10 חודשים מחוץ לארץ אתה מבין טוב יותר את המשמעות של כיסופים וכמיהה לציון".
עוד הוסיף: "שבוע הבא חוזרים הביתה, לפי התכנית מלאים געגועים וחששות, אבל בטוחים בלב שאין לנו ארץ אחרת. בשורות טובות לעם ישראל, ואמן שהחטופים יחזרו הביתה", כשלסיום הוא מוסיף את ההאשטאג "bringhomenow".
 

כזכור, כשעזב את ישראל, העלה אשכנזי פוסט לחשבון האיסנטגרם שלו, בו הוא שיתף: "בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב רגע את הכל ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים. כמו שאתם יודעים 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין עומד בעינו ואני - אני בן אדם שאוהב להגשים את החלומות שלו, אז ביום רביעי הקרוב זה קורה, אנחנו עולים לטיסת אל על לתאילנד, וזה לא טיול. שם נגור בזמן הקרוב... לא יודעים עדיין עד מתי".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תישאר שם, אתה לא רצוי כאן. (ל"ת)
    ישראל 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור