ויראלי

ששון שאולוב יודע? קבוצה בטלגרם מוכרת סמים על חשבונו

בטלגרם פורסמה קבוצה חדשה שנקראת "ששון שאולוב" ושם מודיעים: "ברוכים הבאים לששון שאולוב. משלוחים עד 30 דקות מרגע סיום האימות. בכל קנייה/מתנה. התחייבות על כל הסחורה נקייה", בתמונה כמובן מככב הזמר ששון שאולוב עם סמים שהושתלו לתמונה
מערכת ice |  1
ששון איפרם שאולוב (צילום מתוך ויקיפדיה)
זמר נוסף נופל קורבן כחלק ממכירת הסמים בטלגרם, אחרי עומר אדם, יעל שלביה, אופירה אסייג, אביבית בר זוהר ואפילו מירי מסיקה שדפים נפתחו על שמם ואין להם שום קשר לכך, כעת זמר נוסף חוטף.
בטלגרם פורסמה קבוצה חדשה שנקראת "ששון שאולוב" ושם מודיעים: "ברוכים הבאים לששון שאולוב. משלוחים עד 30 דקות מרגע סיום האימות. בכל קנייה/מתנה. התחייבות על כל הסחורה נקייה", בתמונה כמובן מככב הזמר ששון שאולוב עם סמים שהושתלו לתמונה.
דוגמא למודעה שעלה בה קישור לעמוד הטלגרם המדובר בו נמכרים סמים תוך שימוש בשמה של יעל שלביה לפני כשנה, נכתב כך: "יעל שלביה יודעת לפנק. פס אחד ואתה מסודר. שלחו הודעה, יעל שלביה תדאג לכם. קוקאין, דוסה ואקסטות".
כל זאת כזכור, שבועיים בלבד אחרי שעמוד בשם TRANS-X שמשווק שקיות של גראס, רפואי לכאורה, משתמש בעומר אדם, אחז הזמרים הכי מוכרים בישראל כדי לקדם את המכירות של המוצר. בהודעה הם כותבים לצד התמונה של אדם: "הזמינו עכשיו שקיות רפואי. הכנסו דרך הקישור".
לצד זאת מופיע המבצע, כאשר הכדורים ממוקמים במודעה לצד אדם שעל ראשו הושתל כובע עם סמל של גראס. "שקיות רפואי, כבר לא צריך במרשם, במחירים הזולים במדינה", עוד הובטח: "50 שקל הנחה למציגי מודעה זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מילים (ל"ת)
    אין שם 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור