ויראלי

בגיל 38 בלבד: כוכבת הרשת נהרגה בתאונת דרכים בטורקיה

אחת הכוכבות הגדולות בעולם המוטורי ואושיית הרשת עם מעל מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, הידועה בכינוי "מוטוטניה", נהרגה בהתרסקות מחרידה בטורקיה, כאשר פגעה עם האופנוע שלה במשאית ומותה נקבע במקום
מערכת ice |  2
טטיאנה אוזולינה (צילום אינסטגרם/ tanechkaozolina)
אבל כבד נפל על חובבי המוטוריקה והאופנועים בפרט ברחבי העולם. אושיית הרשת טטיאנה אוזולינה, הידועה בכינויה ברשת "מוטוטניה" (motoTnya), נהרגה בהתרסקות מחרידה בעת שרכבה על אופנוע ה-BMW האדום שלה שמוכר כל כך לעוקביה, ברחבי טורקיה, איבדה שליטה ולבסוף פגעה במשאית.
פציעותיה של אוזולינה היו קשות וחמורות, ולצוותי ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותה בזירה. הכוכבת נהרגה למרבה הצער והכאב, כשהיא בת 38 בלבד והיא הותירה אחריה ילד.
 
אוזולינה הרוסיה לא סתם הפכה לאושיית רשת, היא זכתה ברשתות לכינוי "רוכבת האופנוע היפה ביותר ברוסיה" ועל פי התמונות שהייתה מפרסמת באינסטגרם והתגובות שקיבלה עליהן, לא רק האופנועים משכו את תשומת ליבם של העוקבים. חשבון האינסטגרם של אוזולינה צבר כמיליון עוקבים ובכלל הרשתות היא צברה מעל לשני מיליון עוקבים.
לאחרונה נתקלה אוזולינה בקשיים במעבר בין מדינות באירופה, כחלק מהסנקציות שהופעלו ביבשת נגד רוסים, בשל המלחמה המתמשכת בין רוסיה לאוקראינה. האיחוד האירופי אסר את כניסתה, כמו גם מדינת יוון, אליה לא הותרה הכניסה והיא נאלצה להישאר בטורקיה, שם למרבה הצער מצאה את מותה בתאונת הדרכים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסור להתגרות בגורל
    דרור 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור להתגרות בגורל במיוחד שיש ילדים,זו אחריות כפולה. יש משפט על אופנוענים; אם לא תפטר ממנו,הוא יפטר ממך.
    סגור
  • תגובה ל 1
    מח 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסדר אל תנשום האויר מזוהם . אל תיסע ברכב אוטובוס יותר מוגן או קח משאית . אל תהנה מהחיים
    סגור