ויראלי

כוכב הרשת לא ציפה להפתעת הענק שחיכתה לו: "זה גאוני"

כוכב הרשת האהוב משה כורסיה, ששוחרר משירות המילואים לאחר תקופה ארוכה, דיווח על מעבר לת"א ושאל כיצד להתנייד שם. ב-Gett עקבו מקרוב ושלחו לו תשובה בדרך מקורית
מערכת ice | 
משה כורסיה בקמפיין לתנובה אלטרנטיב (צילום אור גפן)
אחד מכוכבי הרשת הבולטים של תקופת מלחמת חרבות ברזל הוא ללא ספק משה כורסיה. אין אחד שלא נתקל ברשת בסרטונים המשעשעים שמתחילים בזריקת המכסה של קופסת הנס קפה לכיוון המצלמה.
המילואימניק עם החיוך הכובש, שהפך מוכר בכל בית בישראל תיעד בשבועות האחרונים את המעבר שלו מירושלים, שם התגורר בדירת שותפים, לעיר הגדולה תל אביב, בנוסף לקמפיין לתנובה בו השתתף. זאת כאשר בשבוע שעבר פרסם כורסיה בסטורי שלו ברשתות החברתיות סרטון בו שאל את מאות אלפי עוקביו, כיצד הכי נכון להתנייד בעיר הלבנה.

מה שהוא לא ידע, זה שבחברת Gett, שם עקבו מקרוב, החליטו לענות לכוכב בצורה יצירתית ולהפתיע אותו במשלוח מיוחד: שלט עם תמונתו בעיר הגדולה, עם מונית ממותגת Gett ועציץ "בובי", שאותו שיתף בעמודי הסושיאל שלו.
כזכור, כורסיה שיתף את עוקביו על מעבר הדירה עצמו וכתב: "למה לא עשיתי הובלה? לא יודע, אולי כי אני חולה שליטה. ואני רוצה לסיים עם המעבר הזה. יש דיבור סדקתי איזו חוליה בגב. ידעתם שפרקט שוקל כל כך הרבה?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה