ויראלי

השחקנית המפורסמת מזועזעת: "דחוף חשבון נפש"

אניה בוקשטיין זועמת על הביקורת והמילים הקשות שמופנות כלפי נועה ארגמני, בעקבות החלטתה להצטרף לראש הממשלה לטיסה לארה"ב: "אני מזועזעת מהחוצפה, מחוסר החמלה. אין בכלל ספק שאתם מונעים משנאה טהורה, אבל היא ממש לא הכתובת"
רוני שיינר | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקנית אניה בוקשטיין הגיבה הבוקר בזעם על הביקורת שמקבלת נועה ארגמני, ששוחררה מידי חמאס בעזה, בעקבות החלטתה להצטרף לטיסה של ראש הממשלה ורעייתו לארצות הברית. 
"קראתי עכשיו שיש כאלה שאומרים מילים מכוערות על נועה ועל אבא שלה. אני מזועזעת מהחוצפה, מחוסר החמלה. אין בכלל ספק שאתם מונעים משנאה טהורה (וכן גם פרסונלית ולא לנועה), אבל היא ממש לא הכתובת. ומותר לה לעשות מה שהיא רוצה למען החזרת האנשים שאיתם בקושי שרדה את השבי. אז שחררו את נועה (ואת כל משפחות החטופים!!) ותנו להם להילחם ולעשות את זה בדרכם, כי אין לכם קצה של מושג מה הם עוברים. דחוף חשבון נפש". 

אניה בוקשטיין (אינסטגרם)
נזכיר, כי בין אלה שביקרו את החלטתה של ארגמני היה איש העסקים רוני מאנה, שכתב דברים קשים בחשבון ה-X (טווויטר) שלו. בין היתר כתב "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. נועה תתביישי לך. כואב הלב על משחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף". לאחר שדבריו עוררו סערה ציבורית הוא התנצל, אך ממשיך לקבל על כך ביקורת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה