ויראלי

אורנה בנאי פרצה בבכי וזעקה לעזרה: "הצילו, נבלות"

אורנה בנאי השתתפה בהפגנות בתל אביב שקראו להגיע לעסקת חטופים עכשיו, וצרחה כשהיא פורצת בבכי: "תוציאו אותם מהגיהינום. נבלות. הצילו. תצילו אותם". צפו בתיעוד
מערכת ice |  12
אורנה בנאי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
על רקע הנסיעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון, אליו צירף נציגים ממשפחות החטופים, ישנה אופטימיות זהירה כי כחלק מהנסיעה מתכננן ביבי לסגור עסקת חטופים. בתוך כך, אלפי מפגינים הפגינו אמש (שלישי) בתל אביב, בקריאה לקדם עסקת חטופים באופן מידי.
מי שהגיעה כמדי שבוע להפגין היא השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי. בתיעודים שעלו ברשתות החברתיות נראית בנאי כשהיא זועקת ופורצת בבכי תוך שהיא צורחת: "תוציאו אותם מהגיהינום. נבלות. הצילו. תצילו אותם".
כזכור, אתמול שיתפה אורנה בנאי בחשבון האינסטגרם שלה תקרית שאירעה אתמול במשכן הכנסת, כאשר קרובי משפחה וחברים של חטופים נתקלו בחבר הכנסת מהליכוד ניסים ואטורי, שהביע התנגדות לעסקת החטופים. 
החטופים סובלים", זעקו לו חבריו של החטוף עידן שתיוי. אחד מהם הוסיף בציניות כי "הם סובלים, אבל הם לא מתים", ציטוט של נתניהו מישיבת הקבינט בשבוע שעבר. בשלב הזה, בזמן שהם מתעדים את האירוע, היועצת הפרלמנטרית של ואטורי שליוותה אותו באותה העת גרשה מהצלם "תוריד את המצלמה" וחוסמת את הנייד בידיה. לאחר שחבר הכנסת המשיך בדרכו ונמלט מהמשפחות ששאלו "למה אתה בורח", היועצת תועדה שוב כשהיא אוחזת באלימות בנייד של הצלם ומודיעה "אתה לא מצלם יותר". 
"מה קרה, האמת כואבת? תאמין לי שבשבי כואב להם יותר", אמרה לו ענבל צח, בת דודתו של החטוף טל שהם. "יש 120 אנשים שלא אוכלים ולא שותים ולא רואים אור יום ולא בריאים", זעקה לעברו. ח"כ ואטורי השיב לצח בזלזול: "את אכלת הבוקר?".
חברתו של שתיוי התערבה: "לא, אני לא אכלתי הבוקר ואני לא אוכלת כבר תשעה חודשים. אין לך בושה להגיד משפט כזה?". בתגובה לאירוע, כתבה בנאי: "עדיף לבקר בחירייה. שם ההר זבל לא מדבר ואין לו עוזרת מצחינה כמוהו". 
 
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אורנה בנאי
    יוסי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם מסננים תגובות בושה בושה בושה
    סגור
  • 11.
    אורנה בנאי
    יוסי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מעוררת בחילה מכל הבחינות
    סגור
  • 10.
    חולה
    איציק 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גברת מטורללת אולי תפסיקי להשפיל את עצמך.את יכולה להמשיך לנבוח.הממשלה יודעת לנהל טוב יותר מכול ממשלה שמלנית
    סגור
  • 9.
    אורנה בנאי
    קרדאי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תתנו לה פרס כבר על משחק טוב נו די נמאסתם המודיעין שלך לא יודע איפה יש חטופים אפשר יהיה אם תהיו בשקט לתת לצהל לעבוד ולנסות לשחרר את שאר החטופים
    סגור
  • 8.
    הזוי
    אזרח ותיק 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחרר אותה מחיריה? להכניס אותה למנהרות של הנוחה, המסריחה הזאת תבריח אום החוצה.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אורנה את פקה פקה מספר 1 בישראל אף אחד לא חייב ליצור כמו
    עם ישראל במיטבו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את חריגה במשפחת בנאי כולם אנשים טובים במשפחה המורחבת הבדרנים הזמריםמומעלנהכל הרופא במשפה שם עולמי איש טוב ואהוב צנוע ומומחהתותל על
    סגור
  • 6.
    איכס (ל"ת)
    גזבר 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    את ושקמה שתי נבלות (ל"ת)
    אבי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    להפסיק מלחמה תמורת שיחרור כל החטופים . כולל חיילי צהל ה
    אורי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להפסיק את המלחמה תמורת שחרור כל החטופים. כולל חיילי צהל. נתניהו לא חייב להסכים להצע ה האחרונה גם אם הסכים לה בעבר. ההסכמה היתה תקפה לאותו שלב. סינוואר צריך לדעת שכל הצעה תקפה לאותו שלב בלבד. וכי ככל שמצבו מדרדר הוא גם יקבל פחות ויצטרך לתת יותר. זה נכון לכל משא ומתן. גם בניהןל תביעה בבית משפט הצעות פשרה תקפות לאותו שלב ומי שלא מסכים להן מסתכן בכך שבסוף יקבל פחות
    סגור
  • 3.
    אורנה בנאי.
    קרוצי סמי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזעקה שלך,היא זעקה של כולנו ומתפללים יום יום שהחטופים ישובו במהרה לביתם.ןאולם בגלל אנשים כמוך,שחרורם מתעכב.את מנצלת את כאבם של משפחות החטופים כדי להתקיף את הממשלה אשר ללא קשר לחטיפה המזעזעת,היית תמיד נגדה.היית "שחקנית"ושארת כזו.הדמעות שלך הן"דמעות תנין".דמעותינו הן אמיתיות ,ללא הצגות ומבלי לעשות מזה"הון פוליטי" כפי שאת עושה.שכחו אותך בבית אז את רוצה להשאר בתודעה? שימוש ציני.אתם עוכרי ישראל,את צבועה ובכיינית. אנחחנו מתפללים לשובם של כל החטופים וחושבים על מצבם העגום,מבלי לעשות מזה קרדום לחפור בו.לשונאים ובכיינים כמוך אין מקום בחברה .
    סגור
  • 2.
    בננה צרחנית
    שפי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מקללת מקצועית.צרחנית,צווחנית,בואש תקשורתי,שונאת ומתעבת מקצועית.בעיברית מגעילה,דוחה,צחקנית תת רמה.
    סגור
  • 1.
    למה היא צועקת???? (ל"ת)
    יהודה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור