ויראלי

מאיה ורטהיימר: "קשה לי לנשום ולזוז"

השחקנית וכוכבת הרשת חושפת את הקשיים של התקדמות ההריון לקראת הלידה הצפויה: "חייבת שמישהי פה שילדה בחודשיים האחרונים תכתוב לי משהו מרגיע"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
השחקנית וכוכבת הרשת המפורסמת מאיה ורטהיימר חושפת כי בימים האחרונים היא חוותה תופעות קשות בהריונה שמתקדם לקראת לידה.
"חם לי במהלך היום ברמה שאני באמת לא מצליחה לשבת בחוץ... קשה לי לנשום ולזוז ואני חייבת מזגן ושהכל יהיה קררר", כתבה ורטהיימר לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.
"עכשיו ברגיל שלי אני מהאלה שתמיד קר להן, תמיד לא אכפת לי מהחום בשום צורה, הכל סבבה ואני כבר מבינה שכבד לי ויש לי מלא משקל ועוד גוף חימום קטן שחי בתוכי אבל אני חייבת שמישהי פה שילדה בחודשיים האחרונים תכתוב לי משהו מרגיע על זה שברגע שיולדים הטמפרטורה הפיזית חוזרת והכבדות תפסיק".

בחודש שעבר פרסמה מאיה ורטהיימר כי קשה להתמודד עם המצב הקשה במדינה ועם ההריון שלה במקביל. היא חשפה כי המצב במדינה משפיע עלייה ברמה הפיזית, ותהתה כיצד תביא עוד ילדים במדינה הזו: "זה המדינה שלנו זה הבית שלנו. אני לא מפסיקה להקיא. הגוף שלי מגיב. איך מביאים ילדים ככה?".
לאחרונה, ורטהיימר ובעלה אסף זמיר חגגו יום נישואים. אושיית הרשת נזכרה בימים עברו והעלתה סדרת סטורים לרגל יום הנישואים של הזוג. תחילה, כתבה ורטהיימר: "ביום ראשון האחרון ב-5 במאי אני ואסף ציינו שבע שנות נישואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה