ויראלי

שלמה ארצי יודע? הביצוע המפתיע של בנו של יהודה ברקן

לדואט הזה לא ציפינו: רועי ברקן, בנו של יהודה ברקן ז"ל, נכח בהופעה של ישראל בר און בבית קפה תל אביבי, והצטרף אליו בספונטניות לביצוע השיר "אתמול היה טוב" של שלמה ארצי. "איזה כיף לשיר איתך", סיכם ברקן את החוויה 
רוני שיינר | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בסוף השבוע נכח רועי ברקן, איש חיי לילה ובנו של השחקן והמפיק יהודה ברקן ז"ל, בהופעה של הזמר והיוצר ישראל בר און (35) שהתקיימה בבית קפה תל אביבי, מול יושבי המקום. 
ברקן, שכפי הנראה ירש את חיידק הבמה מאביו, הצטרף בספונטניות לבר און, ויחדיו הם ביצעו את שירו של שלמה ארצי "אתמול היה טוב", מתוך אלבומו "ירח".
 
ישראל בר און ורועי ברקן (אינסטגרם)
נזכיר, כי כפי שפרסמנו לראשונה בחודש שעבר, בר און, זוכה העונה השישית של "כוכב נולד", נוהג להתמקם באתרים מרכזיים בתל אביב כשהוא מצויד בגיטרה, ומבצע להיטים מוכרים בעברית ובאנגלית. מול בר און מונח בדרך קבע שלט עם מספר הטלפון שלו, לצורך קידום הופעות פרטיות. בחודש שעבר נישא בר און לזוגתו בשנתיים האחרונות, נטע ליבנה. בר און הוא אב לבן מנישואיו הראשונים. 
יהודה ברקן התפרסם בשנות ה-70 וה-80 של המאה ה-20 בתוכניות וסרטי המתיחות שכתב וביים, בסרטי הבורקס "צ'רלי וחצי" ו"חגיגה בסנוקר", ובטרילוגיית סרטי "אבא גנוב". ברקן זוכה פרס אופיר על מפעל חיים מהאקדמיה לקולנוע הישראלי, והוא נחשב כאחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים. הוא הלך לעולמו באוקטובר 2020 בגיל 75, לאחר שחלה במחלת הקורונה והתמודד עם בעיות בריאותיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה