ויראלי

שימי תבורי חושף לראשונה: "לשמוע כזה לא, הייתי בהלם"

הזמר חשף בפני העוקבים כיצד הכל התחיל עם יהודית באומן: "הלכתי ושכחתי. אחרי זמן רב, לפני שמונה שנים, ראיתי אותה בפייסבוק עם ילדים, נכדים קטנים, כתבתי לה שלעולם לא אשכח את הלא שלה. וככה השלמתי את המסע. באתי, פגשתי, חיבקתי והתאהבתי בדקה"
מערכת ice |  2
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90)
הזמר האהוב שימי תבורי, שחווה תקופה לא פשוטה יחד עם זוגתו יהודית באומן ענה אתמול (רביעי) על שאלות של עוקבים שלו בפייסבוק שבין היתר התעניינו באיך בכלל הכל התחיל בין השניים. תבורי לא התבייש לספר על ימי הזוהר שלו אז חיזר אחריה.
תבורי השיב: "אני עונה לכם בכנות. שאלתם אותי איך אני ויהודית הכרנו, אני ראיתי אותה פעם ראשונה כשהיא הגיעה עם חברות מהקיבוץ תל יוסף, ישבה בהופעה בשורה הראשונה. אני זוכר שלבשה חולצה כחולה משובצת וחצאית ארוכה, שיער גולש. שרתי והסתכלתי עליה. היא התביישה ועברה לשבת בצד. הורידה את הראש והתביישה כשכל החברות שלה אמרו לה 'הוא מסתכל עלייך'. זה לא הזיז לה".

עוד הוא סיפר לעוקבים: "אחרי ההופעה ביקשתי ממנה לצאת לשתות משהו. אמרה לי לא! נעלבתי והלכתי. אז, בזמנו, הייתי אליל נוער, ולשמוע כזה לא, הייתי בהלם. זכרתי את זה הרבה זמן, היא לא יצאה לי מהראש. באתי כמה זמן אחרי לבקר, היא ראתה אותי, כעסה ואמרה: 'באתי לשמוע אותך שר, זהו!'. וככה זה עבר ונשכח".
הוא גם חשף בפני העוקבים: "הלכתי ושכחתי. אחרי זמן רב, לפני שמונה שנים, ראיתי אותה בפייסבוק עם ילדים, נכדים קטנים, כתבתי לה שלעולם לא אשכח את הלא שלה. וככה השלמתי את המסע. באתי, פגשתי, חיבקתי והתאהבתי בדקה".
על התקופה בה טיפלו בבתה קארין ז"ל עד מותה הטראגי. "כשהתחלתי לבקר אותה הייתי בהלם. חזרתי לבית שלי בוכה, עצוב ממה שראיתי. אישה בבית ישן, שכור, לבד, עם בת חולה יפהפייה. יהודית אמרה 'אני מצטערת, לא יכולה להיות איתך, צריכה לטפל בבת שלי. אין לי זמן לגברים'. הצעתי לה עזרה, לא ראיתי מקרה יותר עצוב מהסיפור שלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם זוג משמיים
    שימי ויהודית 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתמיד תהיו באהבה וחברות זה לזו והאהבה והשלווה תישכון בביתכם.
    סגור
  • 1.
    שתמיד תהיו זה לזו
    באיזו שנה זה היה? 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיו חזקים.
    סגור