ויראלי

נאור ציון משתולל בסרטון מטורף: "אתם הגזענים הכי אנטישמיים"

הקומיקאי שאל: "הרי ברור שהוא לא התכוון ללהט"בים, אם אתם שמבקרים ובוחרים להתמקד רק בתגובה שלו ולא בבקבוק ומי שמתייחסים רק על הדרך שלא היה צריך, נראה אתכם מקבלים בקבוק באיזה אירוע משמעותי כמו הבר מצווה של הילד, או ביצה לפרצוף, בוא נראה איך אתם מגיבים? מצדיקים את הגזענות הטבעית לאייל גולן ולא מודים בזה"
מערכת ice |  7
נאור ציון (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
התקרית של זריקת הבקבוק על אייל גולן באמצע ההופעה באשקלון והתגובה החריפה שלו לאחריה הפכו בימים האחרונים לנושא הכי בוער. גם הקומיקאי נאור ציון בחר להתייחס לכך בסרטון ארוך בו העלה טענות קשות נגד המבקרים.
ציון פתח את הסרטון ואמר: "טוב אני רוצה טיפה באיחור להתייחס למקרה של אייל גולן, אני לא ראיתי, רק אתמול הבנתי כמו הוא חמור, הבנאדם קיבל בקבוק לפרצוף באמצע הופעה, ואז הגיב כמו שהגיב ואמר מה שאמר והחלה ביקורת ברשתות איך הוא אמר את מה שאמר? את המילה הזו 'ילדה עם קוקיות', של 'אם אתה גבר בוא יא קוקסינל', והוא התנצל ואמרו על הלהט"בים ומה קשור הלהט"בים?"
הוא המשיך ושאל: "הרי ברור שהוא לא התכוון ללהט"בים, אם אתם שמבקרים ובוחרים להתמקד רק בתגובה שלו ולא בבקבוק ומי שמתייחסים רק על הדרך שלא היה צריך, נראה אתכם מקבלים בקבוק באיזה אירוע משמעותי כמו הבר מצווה של הילד, או ביצה לפרצוף, בוא נראה איך אתם מגיבים?".

הוא שאל: "אני רוצה להגיד משהו, יש את האמת שמעל פני השטח ומתחת לפני השטח שלא נעים להסתכל במראה ואני פה בשביל זה. מי שבחר לגנות את זה אתם הגזענים הכי גדולים, אתם כמו הגזענים הכי אנטישמיים, אותו המין של המפגינים האלו ולא מתרכזים במה שהיה לפני ב-7.10 שהורידו אברים וצרחו ואנסו, אלא רק התגובה של צה"ל הלא מוסרי. אתם אותו דבר, מצדיקים את הגזענות הטבעית לאייל גולן ולא מוכנים להודות בזה, אתם מתייחסים רק למה שאמר ולא מה שקרה לפני וזו הבעיה הכי גדולה".
עוד המשיך: "אני אספר משהו עליי כי מעולם לא דיברתי על גזענות. התחלתי את הקריירה שלי, בגיל 20 או 21 כבר מילאתי אולמות והגעתי לטלוויזיה בגיל צעיר, תמיד לא משנה כמה הייתי מראה שאני טוב ויודע את העבודה, הם לא הסכימו שאני אביים והבנתי כי אני סטנדאפיסט ופעם שמעתי משהו על המוצא שלי ולא עשיתי עניין, הבנתי שזו המציאות. הם רוצים שמישהו אחר יביים, הייתי מראה למי שמביאים את הספיישל וככה הייתי שם את השם שלו על הפרויקט והם היו אומרים 'איזו עבודה של הבמאי, מדהים', לא ייחסנו חשיבות פעם, אבל שהגענו לחברים של נאור והם ביקשו את הבמאי של הספיישל ואז נלחמנו ואמרתי שרק אני. זה רק מראה כמה אנחנו גזענים".
 
@naorzion9 #נאורציון #החבריםשלנאור #דיעהבטיקטוק #איילגולן ♬ צליל מקורי - Naor zion
לסיום נכנס בתקשורת: "כל העיתונאים, רובם צבועים. למה שאייל גולן התחיל לצאת עם דניאל גרינברג שקטנה ממנו ב-23 שנה, התברברתם ושאלתם איך הוא עושה דברים כאלה ושהיא יכולה להיות הבת שלו, למה שרמי קליינשטיין החל לצאת עם זו שקטנה ממנו ב-26 שנה, שצביקה פיק יצא עם שירה מנור שקטנה ממנו ב-36 שנה, אבל שאליקו עם לירז שקטנה ב-30 שנה אתם עליו קמיקזה. אני יודע שגם ההתנהלות של אייל גולן לא משהו, אבל מה הוא שונה מהשאר, יש שני סוגי אמת ואתם גזענים, זו הבעיה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    השוואה ל 7 באוקטובר? לא הגזמת?? (ל"ת)
    יגאל 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 5.
    מעניין אם הוא היה צועק: מי זה הרוסי השיכור שזרק את זה?
    רוני 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היית מתפלא שמתבקשת התנצלות. איכשהו כשמדובר במזרחים מותר לעשות הנחות בכל הנוגע לריפלקסים / לווריד הפוקע
    סגור
  • 4.
    המופרע הזה שהואשם בתקיפה מעז לדבר?
    רני 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי במקום לזרוק האשמות מאוסות על מזרחים / אשכנזים שיסתכל במראה. איפה היית כשאייל גולן הואשם בכל ההטרדות שלו? גם זה היה מקרה דרעי? גבר אמיתי לוקח אחריות. ומה הקשר ללהטב? תחשוב כמה בחורים נשיים נמצאים בארון בפחד בגלל אנשים כמוך וכמוהו
    סגור
  • 3.
    עוד אחד לא רלוונטי שיצא מהנפטלין (ל"ת)
    טיפש! 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אייל גולן ניצל בנות קטינות (ל"ת)
    מגיב 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אכלו לי, שתו לי, אני מסכן (ל"ת)
    סמי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שני פושעים מטרידים מרשים לעצמם להתלונן (ל"ת)
    גונן 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור