ויראלי

שבר בחוליה וכאבי תופת: כתב רשת 13 נפצע במהלך צילומים

פרסום ראשון: פז רובינזון קפץ היום לתוך בריכת בלונים ונפגע מהנחיתה על המזרן שבקרקעית. "יש לי שבר בחוליה וכאבי תופת, והכל כתוצאה מבריכת בלונים+ ילדותיות+ הנחה מוטעית שהקרקע מתחת לבלונים תהייה מרופדת, במשהו", שיתף 
רוני שיינר | 
פז רובינזון (צילום אינסטגרם)
פז רובינזון, כתב רשת 13, נפצע היום (רביעי) במהלך צילומי אייטם לתוכנית "פותחים יום", אותו הגיש מאירוע הפתיחה של "Balloon story" בתל אביב. 
רובינזון, כתב השטח של התוכנית, רצה להדגים לצופים את בריכת הבלונים. לשם זאת, זינק רוזינזון לתוך הבריכה, ונחת בצורה לא טובה על המזרן שבקרקעית. באייטם, ששודר בשידור חי ותיעד את רגע התאונה, נשמע ה"בום" של הנחיתה של רובינזון, ואותו נאנח "אוי אוי אוי". בהמשך, על אף הכאבים החזקים וההבנה כי הסתבך הפעם, הרים רובינזון את ידו כדי להראות לאלעד זוהר וירדן הראל, מגישי התוכנית, כי הוא עוד שומע אותם. 

פז רובינזון אחרי הפציעה (אינסטגרם)
הערב, אחרי שהעביר מספר שעות במרכז רפואי שם עבר בדיקות וצילומים והתחדש בחגורה שתלווה אותו עד להחלמה, שיתף רובינזון בחוויה שעבר: "נפלתי חזק... והפעם תרתי משמע. בתמונה- אני והחגורה שתהייה צמודה אלי בחודשים הקרובים. שבר בחוליה, כאבי תופת והכל כתוצאה מבריכת בלונים+ ילדותיות+ הנחה מוטעית שהקרקע מתחת לבלונים תהייה מרופדת, במשהו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה