ויראלי

אנה ארונוב מוותרת: "שיחררתי, אולי יום אחד"

שופטת רוקדים עם כוכבים, אנה ארונוב, משתפת בסטורי באינסטגרם כי היא לא יכולה לצאת לריצות עקב מזג האוויר. "יש לי מלא שורטים של ריצה ואני בכלל לא רצה יותר. חם לי, קשה לי ואני לא מצליחה"
מערכת ice |  1
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
הבוקר (רביעי) אנה ארונוב, שבימים אלו מככבת כשופטת בתוכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים, משתפת בסטורי באינסטגרם לעוקביה את מצבה בקשר למזג האוויר בחוץ ונסיונה לצאת לריצות: "יש לי מלא שורטים של ריצה ואני בכלל לא רצה יותר. חם לי, קשה לי ואני לא מצליחה".
ארונוב המשיכה לשתף: "שתדעו לכם שאני אוהבת את תחושת הריצה יותר מכל ספורט אחר (חוץ מריקוד כמובן) אבל זה פתאום ממש קשה לי ולא מתחבר. אז שיחררתי, אולי יום אחד".
לאחר מכן שיתפה ארונוב בזכרונות מהתקופות שכן הייתה מקפידה לרוץ וכתבה: "מדובר במישהי שהייתה קמה ב-5 בבוקר 4-5 פעמים בשבוע בקיץ וחורף, תחרויות מרתון ומלא! ובום פשוט לא מצליחה יותר לרוץ". לסיום ביקשה ארונוב המלצות מעוקביה וכתבה: "רעיונות לפעילות שורפת אנרגיה במזגן יתקבלו בברכה, ג'ימבורי בריכה וים לא להציע זה כבר בתכנון"
מוקדם יותר היום, שיתפה ארונוב בסטורי כי חל בלבול עם עוקביה כאשר הם חשבו שהיא מתכוונת לפתוח חוג ריקוד, אך ארונוב מיהרה להסביר את המצב: "אני לא פותחת חוג, אנשים בכמויות שואלים אותי איפה את מעבירה את החוג?, איפה מתי? לא!. אני הולכת לחוג. זה חוג שלי. לא אני מעבירה. אני נרשמתי לחוג. כלומר, קבעתי לי שיעורים פרטיים, זה מה שאני רוצה לעשות עכשיו. פעם בשבוע נגיד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנוצ'קה הליכון בבית
    סגור