ויראלי

מלכת היופי של ישראל זועקת בכנסת: "הגיע הזמן לתת כאן תשובות"

טיטי איינאו, מלכת היופי לשעבר של ישראל, הגיעה לדיון בכנסת על היימנוט קסאו, הילדה הקטנה שנעלמה לפני 5 חודשים ודיברה שם מדם ליבה כדי להעלות לשיח הציבורי את המקרה הנורא שילדה קטנה נעלמה, ואף אחד לא עושה מספיק כדי למצוא אותה. צפו
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום shutterstock ,יוטיוב/ Fox News)
הבוקר (רביעי) טיטי איינאו, מלכת היופי לשעבר של ישראל, הגיעה לדיון בכנסת על היימנוט קסאו, הילדה הקטנה שנעלמה לפני 5 חודשים, לשם היא הוזמנה ע"י יו"ר הוועדה, עודד פורר. איינאו דיברה שם מדם ליבה כדי להעלות לשיח הציבורי את המקרה הנורא שילדה קטנה נעלמה, ואף אחד לא עושה מספיק כדי למצוא אותה.
בדיון עצמו אמרה איינאו: "אני קודם כל רוצה להגיד תודה ליו"ר הוועדה על קיום הדיון החשוב וההזמנה. האמת שאני לא מאמינה איך במדינת ישראל, מעצמת הטכנולוגיה וההייטק, לא מצליחים למצוא ילדה שנעלמה מהבית שלה, ממרכז הקליטה. אין שום קצה חוט במשך חמישה חודשים".
איינאו המשיכה: "תראו, אני אמא לילד כמעט בן שנתיים ואני לא רוצה לדמיין מה הייתי עושה אם הילד שלי היה נעלם מהבית שלו ואני לא הייתי מקבלת תשובות מהרשויות שאמורות לעשות את העבודה שלהם. אני לא מבינה איך המדינה הזאת ממשיכה כרגיל בסדר היום שלה שילדה בת 10 נעלמה מהבית שלה".
 
בהמשך, תהתה איינאו: "איפה ארגוני זכויות הנשים? העמותות לזכויות הילד, איפה אתם? האם יכול להיות שזה בגלל שזו משפחה של עולים, אז היחס שלהם לא שווה? בגלל זה לא מתייחסים להעלמות של הילדה הזאת ומעלים את זה כל היום לסדר הציבורי? האם זה בגלל שהילדה הזו היא לא מהמרכז, זה למה לא מדברים על זה מספיק? איפה בכלל המשטרה? למה הם לא בדיון הזה? הם בזום? זה לא מספיק חשוב בשביל שהם יגיעו לירושלים לדיון הזה? הגיע הזמן לתת כאן תשובות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה