ויראלי

כוכב הטיקטוק עבר תאונת דרכים והותקף ברשת: "איזה בכיין"

אורן להב עבר בשישי בבוקר תאונת דרכים כאשר שהה עם אביו ואחותו ברכב המשפחתי. אביו, כך שיתף, נכנס בעמוד בעת ניסיון להשתלב במתקן לשטיפת רכבים. להב שיתף "ייקח לי זמן לעכל את מה שקרה" והותקף ברשתות החברתיות: "מה אתה בוכה כמו ילדה עם קוקיות"

רוני שיינר | 
אורן להב (צילום אינסטגרם)

אושיית הטיקטוק אורן להב (16) עבר בשישי בבוקר תאונת דרכים, כשנסע עם אביו ואחותו ברכב המשפחתי. בזמן שנכנסו למתחם לשטיפת רכבים בראשון לציון, אביו נתקע בעמוד. "קיבלתי מכות יבשות ונבהלתי כל כך. תודה לאלוהים שזה נגמר ככה", שיתף להב.  

להב המשיך וסיפר: "נסענו לשטיפה, היה עמוס ומלא באנשים, מלא בלגאן ואנשים שהתעצבנו על שטויות, ואבא טעה ונתקע בעמוד. ממש נלחצתי ובכיתי, וכואב לי בלב עדיין מהלחץ. זאת פעם ראשונה בחיים שאני עובר את זה, והלחץ של ה"בום" זה לחץ קשוח ולא קל. חזרתי הביתה, בכיתי והתפרקתי, קשה לי מאוד להתמודד עם סיטואציה כזו. אני נושם עמוק כל הזמן ויהיה בסדר. הלחץ שלי מתבטא בבכי, קושי, הרבה לחץ וסטרס. אני בנאדם שיכול לקחת דברים מאוד קשה. ייקח לי זמן לעכל את מה שהיה". 
להב הוסיף: "קשה לי להתמודד עם סיטואציות ואני מנסה לעבוד על זה. אני יכול לבכות מרוב שאני עצבני, לצרוח, להשתגע, לצחוק מדי. זאת לא הפרעה, זאת תחושה של בן אדם שמתמודד עם סיטואציה קצת שונה מאחרים". 
בעקבות השיתוף בסערת הרגשות שעבר, הותקף להב ברשתות החברתיות בטענה כי הוא הגזים בתגובה שלו. בין התגובות שקיבל: "איזה בכיין אתה", "איזה מפגר אתה, סך הכל תאונה", "אני ממש מבואסת שלא קרה לך כלום", "זו פגיעה קטנה, מה אתה בוכה כמו ילדה עם קוקיות" ו"מה תעשה בצבא, תבכה מכל דבר? קצת חוסן נפשי". 
להב השיב: "מעניין אם אתם הייתם עוברים דבר מהסוג הזה, איך הייתם מרגישים ואיך הייתם מתמודדים. מי אתם שתבואו ותרשמו דברים כאלה? היד קלה על המקלדת. אני ילד בן 16, חוויתי פה טראומה, מי אתם שתשפטו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה