ויראלי

קורין גדעון בקרייבינג הריון ויש לה ביקורת לשונאים

מנחת הטלוויזיה לשעבר ומשפיענית הרשת בהווה, קורין גדעון, ממשיכה להציג את הצדדים היפים של ההריון שלה. הפעם היא בוחרת לאכול חומוס ויש לה מה לומר למי שלא אוהב לראות נשים עם חשקים
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום יחצ זוהרה)
קורין גדעון בהריון שלישי, ויש לה חשקים כמו לכל אישה הריונית. בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות גדעון נראית נהנית מארוחה טעימה במיוחד.
קורין גדעון יושבת עם צלחת שופעת של חומוס, שהיא מנגבת בה פיתה: "אני חייבת להבין, מה הדחף בלתי נשלט של גברים זרים להגיד לנו בתיאבון שאנחנו אוכלות".
בזמן הסרטון שומעים גבר מאחל לגדעון "בתאבון" בקול רם, והיא משיבה לו "תודה כפרה", חצי ברצינות וחצי בעוקצנות. 
 
@corringideon

זה חזק מהם

♬ Dolce Nonna - Wayne Jones & Amy Hayashi-Jones

בגיל 31, קורין גדעון אמא לשניים ועוד שלישי בדרך, סיימה קריירה מוצלחת בטלוויזיה שהחלה והסתיימה בגיל צעיר - אבל מצאה את עצמה ככוכבת רשת עם 410 אלף עוקבים, ופרנסה לא פחות טובה מכוכבי הטלוויזיה. 
בריאיון ליפעת הללי אברהם ב-mako, מספרת גדעון כיצד מצאה את עצמה כאמא צעירה אחרי לידה, ובלי עבודה. בגילוי לב היא מודה כי "אין בן אדם בתעשייה שלא פניתי אליו. פניתי לכולם, ניסיתי בכל מקום, אף אחד לא רצה אותי והבנתי שאו-קיי, אין לי יותר עבודה בטלוויזיה".
מה הסיבה? קורין נזכרת בריאיון כי אמרו לסוכנת שלה שהיא "עשתה הרבה טעויות". לגבי אילו טעויות, "אני מניחה שהוא דיבר על דעות שהבעתי בעבר. אני אף פעם לא הייתי מאוד קונפורמיסטית, אף פעם לא הייתה לי בעיה להביע את דעתי, ואני חושבת שהדעה שלי קצת שונה מהדעה הרווחת בברנז'ה. לא הייתה לי בעיה להתבטא בעד חרדים, דברים שהם קצת פחות ברנז'איים", אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה