ויראלי

שרון סטון מותקפת ברשת: "לכי לחדר כושר"

שרון סטון (66) מעוררת ביממה האחרונה סערה ברשת בעקבות תמונת עירום נועזת שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה. בין התגובות: ביקורת נוקבת על מראה גופה והצעה ללכת לחדר כושר

רוני שיינר | 
שרון סטון (צילום אינסטגרם)
אף פעם לא נעים לקרוא על עצמך תגובות מרושעות ופוגעניות, גם כשאתה ידוען בעל שם עולמי. מי שעומדת הפעם במוקד הסערה זוהי שחקנית הקולנוע שרון סטון (66), כוכבת הסרט "אינסטינקט בסיסי". זאת בעקבות תמונת עירום נועזת שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה ומעוררת ביממה האחרונה סערה ברשת.

התמונה שעוררה סערה. שרון סטון (אינסטגרם)
סטון, שפרסמה תמונה בה היא נראית מציירת כשהיא לובשת תחתונים בלבד, נאלצת להתמודד עם תגובות מרושעות וביקורת מצד גולשים מרחבי העולם על מראה גופה. אחד מעוקביה אף הציע: "ומה עם ללכת לחדר כושר במקום?". תגובה זו אמנם קיבלה מאות לייקים, אך הביאה גם לביקורת נגדית מצד מגולשים רבים. בין התגובות להצעה הלא מנומסת: "היא בת 66, אפשר לתת לאישה פאקינג ברייק?", "אולי תסתום את הפה שלך? בוא נראה תמונת ביקיני שלך", ו"בוא נראה איך אתה תיראה בגיל 70. היא מדהימה!".
היו גם עוקבים שהביעו תמיכה בסטון: "אני לא יכולה לחכות עד שזו תהיה שגרת היום שלי. את השראה מדהימה" ו"היא פאקינג שרון סטון, היא יכולה לעשות מה שבא לה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה