ויראלי

כוכבת "האח הגדול" זועמת: "זאת צביעות לשמה"

בר כהן מגיבה בזעם לידיעה שקראה, בה נכתב כי כל עסקת חטופים שתהייה זו עסקה מופקרת. "נראה לכם שאם הילד שלי היה בעזה הייתי חושבת על עתידה של המדינה?", כתבה כהן. "זה הילד שלהם! מה הם אמורים לעשות, לוותר עליו כדי שלכם יהיה שקט?" 

רוני שיינר |  1
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
בר כהן, אחת הדיירות הדומיננטיות והזכורות מהתוכנית "האח הגדול", נתקלה הבוקר באייטם שהכעיס אותה במיוחד, בו נכתב כי: "כל עסקת חטופים שתהייה זו עסקה מופקרת". 
"הייתי מתה להיפגש עם הבנאדם הזה", אמרה כהן. "לשאול אותו, אם הילד שלו היה עכשיו חטוף- הוא גם היה אומר את זה? אני אומרת לכם שאם הילד שלי, או אבא שלי, או מישהו מהמשפחה שלי היה חטוף ומישהו היה אומר לי את זה- אני לא יודעת איך הייתי מגיבה. זאת פשוט צביעות לשמה". 
 

כהן הוסיפה: "היום זה הם, מחר זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. המורכבות מובנת, אבל אף אחד מאיתנו לא היה מוותר או משאיר את האהובים שלו בעזה. חיים או מתים! גם אני וגם אתם וכל שר במדינה הזו היינו מסכימים לכל עסקה על מנת לקבל את הילד או האבא שלנו. ומי שאומר שלא הוא שקרן! עצם היותם שם מלכתחילה זו הפקרה. נראה לכם שאם הילד שלי היה בעזה הייתי חושבת על עתידה של המדינה? זה הילד שלהם! מה הם אמורים לעשות, לוותר עליו כדי שלכם יהיה שקט? צביעות צביעות צביעות". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם זאת, השתייכות למשפחות החטופים
    עמית 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא באה עם סט של דעות לגבי התנהלות המדינה.
    סגור